ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ОНЛАЙНОВИХ МОДЕЛЮВАНЬ ПІД ЧАС ВИКОНАННЯ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ З ФІЗИКИ
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ОНЛАЙНОВИХ МОДЕЛЮВАНЬ ПІД ЧАС ВИКОНАННЯ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ З ФІЗИКИ
APPLICATION OF INTERACTIVE ONLINE SIMULATIONS IN THE PHYSICS LABORATORY ACTIVITIES ПРИМЕНЕНИЕ ИНТЕРАКТИВНЫХ ОНЛАЙНОВЫХ МОДЕЛИРОВАНИЙ ПРИ ВЫПОЛНЕНИИ ЛАБОРАТОРНЫХ РАБОТ ПО ФИЗИКЕ |
|
Creator |
Dementievska, Nina P.
|
|
Subject |
навчальний експеримент; лабораторні роботи з фізики; формуюче оцінювання
physics experiment; laboratory work in physics; formative assessment учебный эксперимент; лабораторные работы по физике; формирующее оценивание |
|
Description |
Сучасному вчителю фізики потрібно мати професійні компетентності, що спрямовані на використання інтернет-технологій, пов’язаних з фізичним експериментом. Недостатня кількість методичних матеріалів для вчителів українською мовою призводять до використання вчителями віртуальних лабораторій і комп’ютерних моделювань за традиційними методиками, а не за новітніми інноваційними сучасними педагогічними технологіями, що може обмежити їх використання і значно знизити їх ефективність. В українській методичні літературі практично відсутні відомості щодо оцінювання компетентностей, дослідницьких навичок учнів під час виконання ними лабораторних робіт. Метою статті є опис окремих компонентів методики використання матеріалів веб-сайту з моделювань в шкільному фізичному експерименті та їх оцінювання, зокрема, під час виконання лабораторних робіт.
Physics teachers should have professional competences, aimed at the use of online technologies associated with physical experiments. Lack of teaching materials for teachers in Ukrainian language leads to the use of virtual laboratories and computer simulations by traditional methods of education, not by the latest innovative modern educational technology, which may limit their use and greatly reduce their effectiveness. Ukrainian teaching literature has practically no information about the assessment of competencies, research skills of students for the laboratory activities. The aim of the article is to describe some components of instructional design for the Web site with simulations in school physical experiments and their evaluation. Современному учителю физики нужно иметь профессиональные компетентности, направленные на использование интернет-технологий, связанных с физическим экспериментом. Недостаточное количество методических материалов для учителей на украинском языке приводят к использованию учителями виртуальных лабораторий и компьютерных моделирований по традиционным методикам, а не по новейшим инновационным современными педагогическими технологиями. Это может ограничить их использование и значительно снизить их эффективность. В украинской методической литературе практически отсутствуют материалы по оценке компетентностей, исследовательских навыков учащихся при выполнении ими лабораторных работ. Целью статьи является описание отдельных компонентов методики использования материалов сайта моделирования в школьном физическом эксперименте и их оценивания, в частности, при выполнении лабораторных работ. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Date |
2013-09-13
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/885
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 36, No 4 (2013); 27-39
Информационные технологии и средства обучения; Vol 36, No 4 (2013); 27-39 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 36, No 4 (2013); 27-39 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 36, No 4 (2013); 27-39 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/885/652
|
|
Rights |
Copyright (c) 2013 Nina P. Dementievska
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|