ДИДАКТИЧНІ ФУНКЦІЇ ЕЛЕКТРОННИХ НАВЧАЛЬНИХ РЕСУРСІВ ДЛЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ДИДАКТИЧНІ ФУНКЦІЇ ЕЛЕКТРОННИХ НАВЧАЛЬНИХ РЕСУРСІВ ДЛЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
DIDACTIC FUNCTIONS OF LEARNING SOFTWARE FOR YOUNGER PUPILS ДИДАКТИЧЕСКИЕ ФУНКЦИИ ЭЛЕКТРОННЫХ УЧЕБНЫХ РЕСУРСОВ ДЛЯ МЛАДШИХ ШКОЛЬНИКОВ |
|
Creator |
Bilousova, Lyudmyla I.
Olefirenko, Nadiia V. |
|
Subject |
електронні дидактичні ресурси; функції; початкова школа
electronic learning software; functions; elementary school электронные дидактические ресурсы; функции; начальная школа |
|
Description |
Статтю присвячено висвітленню теоретичних засад функціонального підходу до застосування електронних ресурсів навчального призначення у початковій школі. Визначено й охарактеризовано сукупність основних дидактичних функцій електронних ресурсів; показано, що за провідною спрямованістю цих функцій їх можна систематизовано представити у вигляді чотирьох груп: функції формування позитивного ставлення учня до процесу і результату навчання, функції сприяння засвоєнню змісту навчання, функції оптимізації навчального процесу, функції, зорієнтовані на закладання основ успішності подальшого навчання школяра.
The article describes the theoretical basis of the functional approach to the use of electronic resources for educational purposes in elementary school. It is specified and characterized didactic functions of electronic learning software as well as shown that they can be integrated to four groups, bringing together the leading focus on: the functions forming a positive attitude children to the process and outcomes learning, promote the learning content, functions of optimization educational process, function that focused on creating the foundations for further success of learning. В статье рассмотрены теоретические основы функционального подхода к использованию электронных ресурсов учебного назначения в начальной школе. Определено и охарактеризовано совокупность основных дидактических функций электронных ресурсов. Показано, что в зависимости от ведущей направленности, их можно интегрировано представить в виде четырех групп: функции формирования положительного отношения ученика к процессу и результату обучения, функции содействия усвоению содержания обучения, функции оптимизации учебного процесса, функции, ориентированные на создание основ успешности дальнейшего обучения школьника. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2012-12-31
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/760
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 32, No 6 (2012)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 32, No 6 (2012) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 32, No 6 (2012) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 32, No 6 (2012) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/760/570
|
|
Rights |
Copyright (c) 2012 Lyudmyla I. Bilousova, Nadiia V. Olefirenko
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|