Record Details

ПЕРСОНАЛЬНЕ НАВЧАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ: ПЕРША СПРОБА ЗРОЗУМІТИ

Інформаційні технології і засоби навчання

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ПЕРСОНАЛЬНЕ НАВЧАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ: ПЕРША СПРОБА ЗРОЗУМІТИ
PERSONAL LEARNING ENVIRONMENT: THE FIRST ATTEMPT TO UNDERSTAND
ПЕРСОНАЛЬНАЯ УЧЕБНАЯ СРЕДА: ПЕРВАЯ ПОПЫТКА ПОНЯТЬ
 
Creator Bugaychuk, Konstyantyn L.
 
Subject персональне навчальне середовище; конективізм; web 2.0
personal learning environment; connectivism; web 2.0
персональная учебная среда; коннективизм; web 2.0
 
Description Актуальність матеріалу, викладеного у статті, зумовлена потребами аналізу сучасних підходів до проведення навчального процесу, у тому числі з використанням можливостей мережі Інтернет. Останнім часом за кордоном особливу увагу дослідників привертає «теорія конективізму», яка пов’язана з розповсюдженням соціальних сервісів (сервісів web 2.0), а також питання щодо сутності персонального навчального середовища – Personal Learning Environment. Автором проаналізований термін web 2.0, досліджений його вплив на виникнення конективізму і формування персонального навчального середовища. На підставі дослідження праць авторів теорії конективізму і їх послідовників, визначений зміст поняття «персональне навчальне середовище» і його складові, а також сформована власна точка зору на сутність цього явища.
Relevance of the material set forth in article stems from a need analysis of contemporary approaches to the learning process, including using the possibilities of the Internet. Recently, on the west attracts attention of researchers' theory of connectivism which is related to the proliferation of social services (services of web 2.0), as well as questions about the nature of a personal learning environment. The author analyzed the term web 2.0, research and its impact on the formation of connectivism and personal learning environment. The study author’s works connectivism theory and their followers, determined the content of the concept of «personal learning environment» and its components, and formed its own views on the nature of this phenomenon.
Актуальность материала, изложенного в статье, обусловлена потребностями анализа современных подходов к проведению учебного процесса, в том числе с использованием возможностей сети Интернет. В последнее время за границей особое внимание исследователей привлекает «теория коннективизма», которая связана с распространением социальных сервисов (сервисов web 2.0), а также вопрос о сущности персональной учебной среды – Personal Learning Environment. Автором проанализирован термин web 2.0, исследовано его влияние на возникновение коннективизма и формирование персональной учебной среды. На основании исследования трудов авторов теории коннективизма и их последователей, определено содержание понятия «персональная учебная среда» и ее составляющие, а также сформирована собственная точка зрения на сущность этого явления.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2011-12-03
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion


рецензована стаття

 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/550
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 25, No 5 (2011)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 25, No 5 (2011)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 25, No 5 (2011)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 25, No 5 (2011)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/550/445
 
Rights Copyright (c) 2011 Konstyantyn L. Bugaychuk
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0