ЗДОРОВ'ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАСОБІВ НАВЧАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ЗДОРОВ'ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАСОБІВ НАВЧАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ
HEALTH CARE REQUIREMENTS TO USE OF ELECTRONIC LEARNING TOOLS ЗДОРОВЬЕСБЕРЕГАЮЩИЕ ТРЕБОВАНИЯ К ИСПОЛЬЗОВАНИЮ ЭЛЕКТРОННЫХ СРЕДСТВ ОБУЧЕНИЯ |
|
Creator |
Lavrentieva, Galina P.
|
|
Subject |
електронні засоби навчального призначення; ергономічні вимоги; збереження здоров’я
electronic learning tools; ergonomic requirements; health care электронные средства учебного назначения; эргономические требования; сохранения здоровья |
|
Description |
Виявлено основні фактори взаємодії учня з елементами інформаційно-освітнього простору, що впливають на збереження здоров’я учня та сприяють уникненню негативних впливів на розвиток особистості. Виокремлено санітарно-гігієнічні та здоров'язберігаючі вимоги до засобів навчання та ресурсів на базі інформаційних технологій. Наведено принципи зорового сприйняття інформації людиною. Обґрунтовано наступні групи ергономічних факторів, що впливають на сприйняття: використання кольорів, просторового розміщення інформації, підвищення рівня уваги, естетичні фактори.
Main factors of student interaction with the elements of informational educational space, affecting the health care of the student and contribute to the avoidance of negative influences on personality development are revealed. The main groups of hygiene, psychological and ergonomic requirements for tools and resources based on information technology are separated. The principles of human visual perception of information are described. The main groups of ergonomic factors that affect perception such as: use of color, spatial placement, increased attention and aesthetic factors are proved. Выявлены основные факторы взаимодействия ученика с элементами информационно-образовательного пространства, влияющие на сохранение здоровья ученика и способствующие избеганию негативных влияний на развитие личности. Выделены санитарно-гигиенические и психолого-эргономические требования к средствам обучения и ресурсам на базе информационных технологий. Приведены принципы зрительного восприятия информации человеком. Обоснованы следующие группы эргономических факторов, влияющих на восприятие: использование цвета, пространственного размещения информации, повышение уровня внимания, эстетические факторы. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2011-05-17
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/447
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 22, No 2 (2011)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 22, No 2 (2011) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 22, No 2 (2011) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 22, No 2 (2011) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/447/396
|
|
Rights |
Copyright (c) 2011 Galina P. Lavrentieva
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|