Record Details

ІНФОРМАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ ПРОЕКТУВАННЯ МОДУЛЬНОЇ СТРУКТУРИ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ НА ЗАСАДАХ ІНТЕГРАЦІЇ НАУКОВИХ ЗНАНЬ

Інформаційні технології і засоби навчання

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ІНФОРМАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ ПРОЕКТУВАННЯ МОДУЛЬНОЇ СТРУКТУРИ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ НА ЗАСАДАХ ІНТЕГРАЦІЇ НАУКОВИХ ЗНАНЬ
INFORMATION TECHNOLOGY OF PROJECTING OF THE SUBJECT MODULAR STRUCTURE ON THE BASIS OF SCIENTIFIC KNOWLEDGE INTEGRATION
ІНФОРМАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ ПРОЕКТУВАННЯ МОДУЛЬНОЇ СТРУКТУРИ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ НА ЗАСАДАХ ІНТЕГРАЦІЇ НАУКОВИХ ЗНАНЬ
ИНФОРМАЦИОННАЯ ТЕХНОЛОГИЯ ПРОЕКТИРОВАНИЯ МОДУЛЬНОЙ СТРУКТУРЫ УЧЕБНОЙ ДИСЦИПЛИНЫ НА ОСНОВЕ ИНТЕГРАЦИИ НАУЧНЫХ ЗНАНИЙ
 
Creator Bilousova, Lyudmyla I.
Gryzun, Lyudmyla E.
 
Subject subject modular structure; integration of scientific knowledge; information technology of projecting of the subject modular structure
модульна структура навчальної дисципліни; інтеграція наукових знань; інформаційна технологія проектування модульної структури навчальної дисципліни
модульная структура учебной дисциплины; интеграция научных знаний; информационная технология проектирования модульной структуры учебной дисциплины
 
Description The urgency of the material stated in the given work is caused by necessity of search of the ways of optimization and automation of projecting process of the subject modular structure which is expedient to produce on integration bases, accounting problems of the coordinated teaching of subjects of various cycles of preparation of the future specialists. In the paper information-mathematical bases of projecting of the subject modular structure are covered on the basis of integration of scientific knowledge, the place of information technologies at realization of such projecting is determined. Recommendations as for the choice of tools for its realization are offered.
Актуальність матеріалу, викладеного у статті, зумовлюється необхідністю пошуку шляхів оптимізації та автоматизації процесу проектування модульної структури навчальної дисципліни, яке доцільно здійснювати на інтегративних засадах, зважаючи на проблеми узгодженого викладання навчальних дисциплін різних циклів підготовки майбутніх фахівців. У роботі висвітлено інформатико-математичні основи проектування модульної структури навчальної дисципліни на засадах інтеграції наукових знань, а також визначено місце інформаційних технологій під час здійснення означеного проектування. Запропоновано рекомендації щодо вибору інструментальних засобів його реалізації.
Актуальність матеріалу, викладеного у статті, зумовлюється необхідністю пошуку шляхів оптимізації та автоматизації процесу проектування модульної структури навчальної дисципліни, яке доцільно здійснювати на інтегративних засадах, зважаючи на проблеми узгодженого викладання навчальних дисциплін різних циклів підготовки майбутніх фахівців. У роботі висвітлено інформатико-математичні основи проектування модульної структури навчальної дисципліни на засадах інтеграції наукових знань, а також визначено місце інформаційних технологій під час здійснення означеного проектування. Запропоновано рекомендації щодо вибору інструментальних засобів його реалізації.
Актуальность материала, изложенного в данной работе, обусловлена необходимостью поиска путей оптимизации и автоматизации процесса проектирования модульной структуры учебной дисциплины, которое целесообразно производить на интеграционных основах, принимая во внимание проблемы согласованного преподавания учебных дисциплин различных циклов подготовки будущих специалистов. В работе освещены информационно-математические основы проектирования модульной структуры учебной дисциплины на базе интеграции научных знаний, определено место информационных технологий при осуществлении такого проектирования. Предложены рекомендации по выбору инструментальных средств его реализации.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2010-10-04
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion



рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/307
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 18, No 4 (2010)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 18, No 4 (2010)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 18, No 4 (2010)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 18, No 4 (2010)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/307/286
 
Rights Copyright (c) 2010 Lyudmyla I. Bilousova, Lyudmyla E. Gryzun
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0