Record Details

МІСЦЕ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ЗАГАЛЬНІЙ СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ ЗАРУБІЖНИХ КРАЇН (ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД)

Інформаційні технології і засоби навчання

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title МІСЦЕ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ЗАГАЛЬНІЙ СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ ЗАРУБІЖНИХ КРАЇН (ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД)
PLACE OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN SECONDARY SCHOOL OF FOREIGN COUNTRIES (FOREIGN EXPERIENCE)
МЕСТО ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ СРЕДНЕЙ ШКОЛЕ ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАН (ЗАРУБЕЖНЫЙ ОПЫТ)
МІСЦЕ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ЗАГАЛЬНІЙ СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ ЗАРУБІЖНИХ КРАЇН (ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД)
 
Creator Malytska, Iryna D.
 
Subject информационно-коммуникационные технологии; общеобразовательная средняя школа; международный опыт
information and communication technologies; secondary school; foreign experience
інформаційно-комунікаційні технології; загальна середня школа; міжнародний досвід
 
Description   В статті проаналізовано місце, яке займають інформаційно-комунікаційні технології в загальній середній школі зарубіжних країн на основі досліджень, проведених провідними міжнародними освітніми організаціями ЄС та Великобританії. Висвітлено відношення вчителів до розвитку креативності учнів завдяки використання ІКТ; слабкі сторони в процесі використання ІКТ, зазначені вчителями; наводяться статистичні данні з рівня професійної підготовки вчителів з ІКТ за 2009 рік згідно Підсумкового аналітичного звіту, наданого Британською асоціацією BESA..
In the article the place occupying by information and communication technologies in secondary school of foreign countries is analysed. It is based on the researches which were carried out by the leading international organizations of EU and the Great Britain. The attitude of teachers to creativity development of pupils is shown; weaknesses in the course of ICT use, which have been stipulated by teachers are designated; statistical data concerning a professional level of teachers on ICT according to the Summery analytical report 2009 made British association BESA are cited.
В статье проанализировано какое место занимают информационно-коммуникационные технологии в общеобразовательной средней школе зарубежных стран на основе исследований, проведенных ведущими международными организациями ЕС и Великобритании. Показано отношение учителей к развитию креативности учеников; обозначены слабые стороны в процессе использования ИКТ, которые были оговорены учителями; приводятся статистические данные относительно уровня профессиональной подготовки учителей по ИКТ на 2009 год в соответствии с Обобщенным аналитическим отчетом, сделанным Британской ассоциацией BESA.
В статті проаналізовано місце, яке займають інформаційно-комунікаційні технології в загальній середній школі зарубіжних країн на основі досліджень, проведених провідними міжнародними освітніми організаціями ЄС та Великобританії. Висвітлено відношення вчителів до розвитку креативності учнів завдяки використання ІКТ; слабкі сторони в процесі використання ІКТ, зазначені вчителями; наводяться статистичні данні з рівня професійної підготовки вчителів з ІКТ за 2009 рік згідно Підсумкового аналітичного звіту, наданого Британською асоціацією BESA.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2010-09-01
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion


рецензована стаття

 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/235
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 17, No 3 (2010)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 17, No 3 (2010)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 17, No 3 (2010)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 17, No 3 (2010)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/235/221
 
Rights Copyright (c) 2010 Iryna D. Malytska
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0