EXPERIENCE OF THE AUTOMATED SYSTEM APPLICATION FOR DIAGNOSTICS OF THE LEARNING ACHIEVEMENTS IN THE MATHEMATICAL STATISTICS METHODS
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
EXPERIENCE OF THE AUTOMATED SYSTEM APPLICATION FOR DIAGNOSTICS OF THE LEARNING ACHIEVEMENTS IN THE MATHEMATICAL STATISTICS METHODS
ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ АВТОМАТИЗОВАНОЇ СИСТЕМИ ДІАГНОСТИКИ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ З МЕТОДІВ МАТЕМАТИЧНОЇ СТАТИСТИКИ ОПЫТ ВНЕДРЕНИЯ АВТОМАТИЗИРОВАННОЙ СИСТЕМЫ ДИАГНОСТИКИ УЧЕБНЫХ ДОСТИЖЕНИЙ ПО МЕТОДАМ МАТЕМАТИЧЕСКОЙ СТАТИСТИКИ ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ АВТОМАТИЗОВАНОЇ СИСТЕМИ ДІАГНОСТИКИ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ З МЕТОДІВ МАТЕМАТИЧНОЇ СТАТИСТИКИ |
|
Creator |
Kolhatin, Oleksandr H.
|
|
Subject |
computer; pedagogical diagnostics; mathematical statistics; test
компьютер; педагогическая диагностика; математическая статистика; тест комп’ютер; педагогічна діагностика; математична статистика; тест |
|
Description |
The automated pedagogical diagnostics system on mathematical statistics methods, which are studied at a pedagogical university, is designed on the base of the “Expert” software. Technology of system design, facilities of task quality analyse, procedure of tasks bank renovation are discussed. Lines of received data using for increasing the efficiency of learning are considered. Learning elements, which are the most difficult for students, are determined on the base of results which are collected while this system is used in training.
На основе программного обеспечения «Эксперт» разработано автоматизированную систему педагогической диагностики по методам математической статистики, которые преподаются в педагогическом университете. Обсуждается технология построения системы, средства анализа качества заданий, процедура обновления банка заданий. Рассмотрено пути применения полученных данных для повышения эффективности обучения. По результатам, накопленным за время использования системы в учебном процессе, определены наиболее трудные для студентов элементы учебного материала. На основі програмного забезпечення «Експерт» розроблено автоматизовану систему педагогічної діагностики з методів математичної статистики, що викладаються у педагогічному університеті. Обговорюється технологія побудови системи, засоби аналізу якості завдань, процедура поновлення банку завдань. Розглянуто шляхи застосування отриманих даних для підвищення ефективності навчання. За результатами, що накопичені за час використання системи в навчальному процесі, визначено елементи навчального матеріалу, які є найбільш складними для студентів. На основі програмного забезпечення «Експерт» розроблено автоматизовану систему педагогічної діагностики з методів математичної статистики, що викладаються у педагогічному університеті. Обговорюється технологія побудови системи, засоби аналізу якості завдань, процедура поновлення банку завдань. Розглянуто шляхи застосування отриманих даних для підвищення ефективності навчання. За результатами, що накопичені за час використання системи в навчальному процесі, визначено елементи навчального матеріалу, які є найбільш складними для студентів. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-08-21
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/153
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 5, No 1 (2008)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 5, No 1 (2008) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 5, No 1 (2008) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 5, No 1 (2008) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/153/139
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Oleksandr H. Kolhatin
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|