SCIENTIFIC AND PRACTICAL RECOMMENDATIONS OVER CREATION AND APPLICATION OF MULTIMEDIA PRESENTATIONS AT CHEMISTRY LESSONS
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
SCIENTIFIC AND PRACTICAL RECOMMENDATIONS OVER CREATION AND APPLICATION OF MULTIMEDIA PRESENTATIONS AT CHEMISTRY LESSONS
НАУКОВО-ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО СТВОРЕННЯ ТА ЗАСТОСУВАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ПРЕЗЕНТАЦІЙ НА УРОКАХ ХІМІЇ НАУЧНО-ПРАКТИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ ОТНОСИТЕЛЬНО СОЗДАНИЯ И ПРИМЕНЕНИЯ МУЛЬТИМЕДИЙНЫХ ПРЕЗЕНТАЦИЙ НА УРОКАХ ХИМИИ НАУКОВО-ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО СТВОРЕННЯ ТА ЗАСТОСУВАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ПРЕЗЕНТАЦІЙ НА УРОКАХ ХІМІЇ |
|
Creator |
Tukalo, Maria D.
|
|
Subject |
multimedia means; information technologies; multimedia presentations
мультимедийные средства; информационные технологии; мультимедиа-презентации мультимедійні засоби; інформаційні технології; мультимедія-презентації |
|
Description |
The article allows to determine the methodical expedience and criteria at creation of multimedia educational presentations and specifies the methodological approaches of their use during teaching of chemistry at school according to the teacher’s aim; specifies the features of student’s apprehension of the information.
Статья позволяет определиться относительно методической целесообразности и критериев при создании мультимедийных учебных презентаций и уточняет методологические подходы их использования во время преподавания химии в школе в зависимости от поставленной преподавателем цели; указывает на особенности восприятия учащимися информации в той или иной форме. Стаття дозволяє визначитись щодо методичної доцільності та критеріїв під час створення мультимедійних навчальних презентацій та уточнює методологічні підходи їх використання під час викладання хімії у школі залежно від поставленої викладачем мети; вказує на особливості сприйняття учнями інформації у тій чи іншій формі. Стаття дозволяє визначитись щодо методичної доцільності та критеріїв під час створення мультимедійних навчальних презентацій та уточнює методологічні підходи їх використання під час викладання хімії у школі залежно від поставленої викладачем мети; вказує на особливості сприйняття учнями інформації у тій чи іншій формі. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-08-19
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/105
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 8, No 4 (2008)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 8, No 4 (2008) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 8, No 4 (2008) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 8, No 4 (2008) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/105/91
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Maria D. Tukalo
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|