ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗМІСТУ ДИСЦИПЛІНИ «ОРГАНІЗАЦІЙНА ІНФОРМАТИКА» З ВИКОРИСТАННЯМ МЕРЕЖНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗМІСТУ ДИСЦИПЛІНИ «ОРГАНІЗАЦІЙНА ІНФОРМАТИКА» З ВИКОРИСТАННЯМ МЕРЕЖНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
IMPROVEMENT OF THE CONTENT OF DISCIPLINE "ORGANIZATINAL INFORMATICS" USING NETWORKING TECHNOLOGIES УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ СОДЕРЖАНИЯ ДИСЦИПЛИНЫ «ОРГАНИЗАЦИОННАЯ ИНФОРМАТИКА» С ИСПОЛЬЗОВАНИЕМ СЕТЕВЫХ ТЕХНОЛОГИЙ |
|
Creator |
Vdovychyn, Tetiana Ya.
|
|
Subject |
мережні технології відкритої освіти; бакалавр інформатики; навчальна дисципліна; організаційна інформатика; лабораторна робота; практична робота; самостійна робота; базові знання, уміння та навички
open education network technologies; informatics bachelor; academic disciplines; organizational informatics; laboratory work; practical work; individual work; basic knowledge and skills сетевые технологии открытого образования; бакалавр информатики; учебная дисциплина; организационная информатика; лабораторная работа; практическая работа; самостоятельная работа; базовые знания, умения и навыки |
|
Description |
Актуальним завданням навчання бакалаврів інформатики є формування знань і вмінь, а також професійних навичок у контексті майбутньої кваліфікації «фахівець з інформаційних технологій». Навчальна дисципліна «Організаційна інформатика» є базовим курсом для бакалаврів інформатики, поєднує в собі фундаментальні поняття, способи їх подальшого застосування в різних дисциплінах, підтримує міжпредметні зв’язки протягом усього процесу навчання студентів. Дана стаття присвячена висвітленню особливостей навчання «Організаційної інформатики» для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти напряму підготовки «Інформатика*» у Дрогобицькому державному педагогічному університеті імені Івана Франка з використанням мережних технологій відкритої освіти. Зокрема, у статті зазначено мету й завдання даної дисципліни, проаналізовано зміст лекційного курсу, тематику лабораторного практикуму, практичних завдань, самостійної діяльності студентів. А також визначено знання і вміння, якими повинні оволодіти майбутні фахівці після проходження курсу «Організаційна інформатика».
A relevant task of informatics bachelor education is to form and develop knowledge and professional skills in the context of their future profession as "Specialist in Information Technologies." Discipline "Organizational Informatics" is a basic course for bachelors in computer science. The course combines the fundamental concepts and methods, supports interdisciplinary communication throughout the process of students’ learning. This article focuses on highlighting peculiarities of "Organizational Informatics" course for students of the first (bachelor) level of higher education in field of "Informatics *" study using open education network technologies in Drohobych State Pedagogical University named after Ivan Franko. In the article there is stated the purpose and objectives of this discipline, analyzed the content of lectures, laboratory works, practical tasks, independent students’ activity. The knowledge and skills which future professionals must master after studying "Organizational Informatics" are described. Актуальной задачей обучения бакалавров информатики является формирование знаний и умений, а также профессиональных навыков в контексте будущей квалификации «специалист по информационным технологиям». Учебная дисциплина «Организационная информатика» является базовым курсом для бакалавров информатики, сочетает в себе фундаментальные понятия, способы их дальнейшего применения в различных дисциплинах, поддерживает межпредметные связи в течение всего процесса обучения студентов. Данная статья посвящена рассмотрению особенностей обучения «Организационной информатики» для студентов первого (бакалаврского) уровня высшего образования направления подготовки «Информатика *» в Дрогобычском государственном педагогическом университете имени Ивана Франко с использованием сетевых технологий открытого образования. В частности, в статье указана цель и задачи данной дисциплины, проанализировано содержание лекционного курса, тематику лабораторного практикума, практических задач, самостоятельной деятельности студентов. А также определены знания и умения, которыми должны овладеть будущие специалисты после прохождения курса «Организационная информатика». |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2016-01-01
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion рецензована стаття — рецензируемая статья — Peer-reviewed Article — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1270
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 50, No 6 (2015); 86-99
Информационные технологии и средства обучения; Vol 50, No 6 (2015); 86-99 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 50, No 6 (2015); 86-99 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 50, No 6 (2015); 86-99 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1270/983
|
|
Rights |
Copyright (c) 2015 Tetiana Ya. Vdovychyn
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|