ВЕБІНАРИ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ВЕБІНАРИ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ
WEBINARS AS A MEANS TO PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF TEACHERS ВЕБИНАРЫ КАК ИНСТРУМЕНТ ПОВЫШЕНИЯ КВАЛИФИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ |
|
Creator |
Morze, Nataliia V.
Kocharian, Artur B. Varchenko-Trotsenko, Liliia O. |
|
Subject |
інформаційно-комунікаційна компетентність; інформаційно-комунікаційні технології; вебінар орієнтовані платформи, вебінар
information and communication competence; information and communication technologies; Webinar-oriented; Webinar информационно-коммуникационная компетентность; информационно-коммуникационные технологии; вебинар ориентированные платформы; вебинар |
|
Description |
У статті описано шляхи використання вебінар орієнтованих платформ як засобу підвищення кваліфікації викладачів. Розглянуто приклад використання вебінарів на основі Lync 2013. Досліджена педагогічна складова вебінарів, а саме – методика забезпечення інтерактивності вебінарів. Автори узагальнили переваги і перспективи використання вебінарів під час впровадження дистанційної форми підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників вишів. Проведено аналіз ефективності й перспективи використання вебінарів у системі підвищення кваліфікації викладачів. Узагальнені рекомендації з організації і проведення вебінарів у процесі підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників за дистанційною формою.
The article describes the possibilities of using webinar-oriented platforms as a means of professional development of teachers and gives examples of using the webinars based on Lync 2013. There is studied the educational component of webinars, namely – interactive method. The authors considered advantages and prospects of using webinars in the implementation of the distance form of researchers and teachers training in higher education and worked out for them guidelines for organizing and conducting webinars. В статье описаны способы использования вебинар ориентированных платформ как средства повышения квалификации преподавателей. Рассмотрено пример использования вебинаров на основе платформы Lync 2013. Исследована педагогическая составляющая вебинаров, а имено – обеспечение интерактивности вебинаров. Авторы обобщили преимущества и перспективы использования вебинаров при внедрении дистанционных форм повышения квалификации научно-педагогических работников ВУЗов. Проведено анализ эффективности и перспективы использования вебинаров в системе повышения квалификации преподавателей. Обобщены рекомендации по организации и проведении вебинаров в системе повышения квалификации научно-педагогических работников дистанционной формой обучения. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Date |
2014-09-07
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1107
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 42, No 4 (2014); 118-130
Информационные технологии и средства обучения; Vol 42, No 4 (2014); 118-130 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 42, No 4 (2014); 118-130 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 42, No 4 (2014); 118-130 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1107/825
|
|
Rights |
Copyright (c) 2014 Nataliia V. Morze, Artur B. Kocharian, Liliia O. Varchenko-Trotsenko
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|