СФОРМОВАНІСТЬ КОГНІТИВНОГО КОМПОНЕНТУ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ З ФІЛОЛОГІЇ
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
СФОРМОВАНІСТЬ КОГНІТИВНОГО КОМПОНЕНТУ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ З ФІЛОЛОГІЇ
FORMATION OF COGNITIVE COMPONENT OF INFORMATION CULTURE OF FUTURE BACHELOR OF PHILOLOGY СФОРМИРОВАННОСТЬ КОГНИТИВНОГО КОМПОНЕНТА ИНФОРМАЦИОННОЙ КУЛЬТУРЫ БУДУЩИХ БАКАЛАВРОВ ФИЛОЛОГИИ |
|
Creator |
Glushak, Oksana M.
|
|
Subject |
інформатизація; інформаційно-комунікаційні технології; інформаційна культура; інформаційна культура бакалаврів з філології
informatization; information and communication technologies; information culture; information culture bachelors philology информатизация; информационно-коммуникационные технологии; информационная культура; информационная культура бакалавров филологии |
|
Description |
У статті розглянуто компоненти інформаційної культури майбутніх бакалаврів з філології: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, професійно-технологічний, оцінково-результативний. Охарактеризовано когнітивний компонент інформаційної культури й описано експериментальне дослідження ефективності формування когнітивного компоненту інформаційної культури бакалаврів з філології. У результаті дослідження визначено, що у студентів експериментальних і контрольних груп рівні сформованості інформаційної культури за змістовим критерієм суттєво відрізняються: у студентів експериментальних груп виявлено високий і достатній рівні засвоєння навчального матеріалу, тоді як студенти контрольних груп продемонстрували достатній і середній рівні знань.
The article describes the components of the information culture of the future bachelors of philology: motivational-evaluative, cognitive, professional-technological, evaluative-effective. It is characterized the cognitive component of information culture, described experimental study of formation of the cognitive component of the information culture bachelors of philology. The study has found out that the levels of formed information culture by semantic criteria of the students of the experimental and control groups are differed greatly: the students of the experimental groups defined high and adequate levels, while students of control groups demonstrated adequate and the average levels of knowledge. В статье рассмотрены компоненты информационной культуры будущих бакалавров филологии: мотивационно-ценностный, когнитивный, профессионально-технологический, оценочно-результативный. Охарактеризовано когнитивный компонент информационной культуры, описано экспериментальное исследование формирования когнитивного компонента информационной культуры бакалавров филологии. В результате исследования установлено, что у студентов экспериментальных и контрольних групп уровни сформированной информационной культуры по смысловому критерию существенно отличаются: у студентов экспериментальных групп определен высокий и достаточный уровни усвоения ученого материала, тогда как студенты контрольних групп продемонстрировали достаточный и средний уровни знаний. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Date |
2014-04-12
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/984
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 40, No 2 (2014); 14-25
Информационные технологии и средства обучения; Vol 40, No 2 (2014); 14-25 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 40, No 2 (2014); 14-25 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 40, No 2 (2014); 14-25 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/984/758
|
|
Rights |
Copyright (c) 2014 Oksana M. Glushak
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|