ВИМОГИ ДО ПРОГРАМНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ ПІДЛІТКІВ ІНТЕРНЕТ-БЕЗПЕКИ
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ВИМОГИ ДО ПРОГРАМНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ ПІДЛІТКІВ ІНТЕРНЕТ-БЕЗПЕКИ
REQUIEREMENTS TO SOFTWARE FOR TEACHING ADOLESCENTS THE INTERNET SECURITY ТРЕБОВАНИЯ К ПРОГРАММНЫМ СРЕДСТВАМ ОБУЧЕНИЯ ПОДРОСТКОВ ИНТЕРНЕТ-БЕЗОПАСНОСТИ |
|
Creator |
Stolbov, Denys V.
|
|
Subject |
дидактичні вимоги; програмні засоби; Інтернет-безпека; навчання підлітків
didactic requierements; educational software; the Internet security; teaching adolescents дидактические требования; программные средства; Интернет-безопасность; обучение подростков |
|
Description |
У статті розглянуто вимоги, що висуваються до програмних засобів, зорієнтованих на навчання підлітків Інтернет-безпеки. Вимоги систематизовано і представлено у вигляді трьох груп. До першої групи визначено вимоги, що висуваються до змісту програмних засобів і відповідають основним принципам і закономірностям навчання: доступності, коректності, наочності, проблемності, логічності викладу навчального матеріалу. До другої групи віднесено вимоги, які враховують функціональне призначення й умови застосування програмних засобів: достовірності, точності, реалістичності, динамічності, спрощеності та деталізованості. Проаналізовано особливості реалізації вимоги інтерактивності та системи допомоги в програмних засобах. Визначено групу вимог, що висуваються до функціонального призначення й умов застосування програмного засобу.
The article presents requierents to software for teaching adolescents the Internet security. The requierements were systematized and described in three groups. The first group includes requierements to content of the software, which were made according to fundamental didactic principlles: accessibility, correctness, visualization, problem, logicality description of learning materials. The second group consists of requierements to interface of the software: authenticity, accuracy, dynamism, simplicity and detailing. An interactive requierement and an assistance system in the software were analyzed. A group of requirements to functionality and use conditions of the software was defined. В статье рассмотрены требования, которые предьявляются к программным средствам, ориентированным на обучения подростков Интернет-безопасности. Требования систематизировано и представлено в виде трех групп. В первой группе определены требования к содержанию программных средств обучения и отвечающие основным принципам и закономірностям обучения: доступности, корректности, наочности, проблемности, логичной последовательности изложения ученого материала. Ко второй группе отнесены требования, учитывающие функциональное предназначение и условия использования программных средств: достоверности, точности, реалистичности, динамичности, упрощенности и детализованности. Проанализировано особенности реализации требования интерактивности и системы помощи в программных средствах. Выделено группу требований к функциональному назначению и условиям использования программных средств. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Date |
2015-02-17
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion рецензована стаття Peer-reviewed Article рецензируемая статья |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1182
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 45, No 1 (2015); 68-77
Информационные технологии и средства обучения; Vol 45, No 1 (2015); 68-77 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 45, No 1 (2015); 68-77 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 45, No 1 (2015); 68-77 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1182/891
|
|
Rights |
Copyright (c) 2015 Denys V. Stolbov
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|