АНАЛІЗ УПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ У СПЕЦІАЛЬНІЙ ШКОЛІ (ДЛЯ ОСІБ З ВАДАМИ СЛУХУ)
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
АНАЛІЗ УПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ У СПЕЦІАЛЬНІЙ ШКОЛІ (ДЛЯ ОСІБ З ВАДАМИ СЛУХУ)
ANALYSIS OF DISTANCE EDUCATION IN SPECIAL SCHOOLS (FOR PERSONS WITH HEARING IMPAIRMENTS) АНАЛИЗ ВНЕДРЕНИЯ ДИСТАНЦИОННОГО ОБРАЗОВАНИЯ В СПЕЦИАЛЬНОЙ ШКОЛЕ (ДЛЯ ЛИЦ С НЕДОСТАТКАМИ СЛУХА) |
|
Creator |
Motylkova, Zinaida A.
|
|
Subject |
учні з особливими потребами; діти з вадами слуху; спеціальна школа; дистанційна освіта; ІКТ; інклюзивне навчання
students with disabilities; children with hearing impairments; special school; distance education; ICT; inclusive education ученики с особыми потребностями; дети с недостатками слуха и специальная школа; дистанционное образование; ИКТ; инклюзивное обучение |
|
Description |
У статті на основі аналізу досвіду вчителів-практиків з Росії й України зроблено спробу проаналізувати сучасний стан упровадження дистанційної освіти в спеціальній школі (для осіб з вадами слуху). Запропоновано розробку проекту до підключення шкіл для дітей з вадами слуху до ресурсних центрів дистанційної освіти. Одним із висновків нашого дослідження є те, що для реалізації можливостей ІКТ у процесі навчання потрібно розглядати їх як елемент цілісної структури навчальної діяльності, який не може входити в протиріччя із загальноосвітньою середньою спеціальною школою. Розглянуто проблему підвищення професійної кваліфікації педагогів в аспекті організації дистанційного навчання.
On the basis of the experience gained from practicing teachers from Russia and Ukraine made an attempt to analyze the current status of distance education in a special school (for persons with hearing impairments). It is proposed to develop a project concerning connection schools for children with hearing impairments to resource centers of distance education. One of the conclusions of our study is that the implementation of the ICT opportunities in the learning process must be considered as part of an integrated structure of learning activities that can not enter in conflict with the usual traditional learning. The problem of teachers’ professional development during of distance education organizational process is considered. В статье на основе анализа опыта учителей-практиков из России и Украины сделана попытка проанализировать современное состояние внедрения дистанционного образования в специальной школе (для лиц с нарушениями слуха). Предложено разработать проект по подключению школ для детей с недостатками слуха к ресурсным центрам дистанционного образования. Одним из выводов нашего исследования является то, что для реализации возможностей ИКТ в процессе обучения их нужно рассматривать как элемент целостной структуры учебной деятельности и не противопоставлять с общеобразовательной средней специальной школой. Рассмотрена проблема повышения профессиональной квалификации педагогов в аспекте организации дистанционного обучения. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Date |
2013-12-10
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/929
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 38, No 6 (2013); 196-206
Информационные технологии и средства обучения; Vol 38, No 6 (2013); 196-206 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 38, No 6 (2013); 196-206 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 38, No 6 (2013); 196-206 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/929/711
|
|
Rights |
Copyright (c) 2013 Zinaida A. Motylkova
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|