ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ У НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ ІНФОРМАТИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ У НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ ІНФОРМАТИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
SOFTWARE SPECIAL PURPOSE IN STUDENTS' COMPUTER SCIENCE SPECIALTIES PEDAGOGICAL UNIVERSITY ПРОГРАММНОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ СПЕЦИАЛЬНОГО НАЗНАЧЕНИЯ В ОБРАЗОВАНИИ СТУДЕНТОВ ИНФОРМАТИЧЕСКИХ СПЕЦИАЛЬНОСТЕЙ ПЕДАГОГИЧЕСКОГО УНИВЕРСИТЕТА |
|
Creator |
Kobylnyk, Taras P.
|
|
Subject |
методична система навчання; системи комп’ютерної математики; Maxima; видавнича система LaTeX
methodical system of education; computer mathematics system; Maxima; LaTeX publishing system методическая система обучения; системы компьютерной математики; Maxima; издательская система LaTeX |
|
Description |
Однією з актуальних проблем вищої освіти є створення таких методичних систем навчання, які б були адаптовані до Болонського процесу, широко використовували сучасні педагогічні й інформаційно-комунікаційні технології, зокрема системи комп’ютерної математики (СКМ), у навчальному процесі. Науково обґрунтоване і доцільне їх використання у вітчизняних навчальних закладах надасть можливість швидше інтегрувати систему освіти України у світову і говорити про серйозне підвищення ролі фундаментальної інформатичної і математичної освіти. Цікавим є такий напрям інтеграції як поєднання математичних пакетів з видавничою системою LaTeX, що дозволяє готувати електронні документи високої якості з прикладами математичних розрахунків, візуалізації даних, виконаних у певній СКМ.
One of the urgent problems of higher education is the creation of such methodical teaching which have been adapted to the Bologna process, extensive use of modern pedagogical and information and communication technologies, including computer mathematics systems (CMS) in the learning process. Scientifically grounded and appropriate use in the educational institutions will enable more integrated education system of Ukraine into the world and talk about a serious strengthening of the role of fundamental computer science and mathematics education. It is interesting such line of integration as a combination of mathematical packages with LaTeX publishing system that allows electronic documents to be prepared at high quality level with examples of mathematical calculations, data visualization, made in a particular CMS. Одной из актуальных проблем высшего образования есть создание таких методических систем обучения, которые бы были адаптированы к Болонскому процессу, широко использовали современные педагогические и информационно- коммуникационные технологии, в частности системы компьютерной математики (СКМ), в учебном процессе. Научно обоснованное и целесообразное их использование в отечественных учебных заведениях предоставит возможность быстрее интегрировать систему образования Украины в мировую и говорить о серьезном повышении роли фундаментального информатического и математического образования. Интересным является такое направление интеграции как сочетание математических пакетов с издательской системой LaTeX, что позволяет готовить электронные документы высокого качества с примерами математических расчетов, визуализации данных, выполненных в определенной СКМ. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2011-06-07
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/440
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 23, No 3 (2011)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 23, No 3 (2011) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 23, No 3 (2011) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 23, No 3 (2011) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/440/410
|
|
Rights |
Copyright (c) 2011 Taras P. Kobylnyk
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|