Record Details

PEDAGOGICAL REQUIREMENTS TO PRACTICAL APPLICATION OF COMPUTER DIDACTIC GAMES IN HIGHER EDUCATIONAL ESTABLIHMENTS

Інформаційні технології і засоби навчання

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title PEDAGOGICAL REQUIREMENTS TO PRACTICAL APPLICATION OF COMPUTER DIDACTIC GAMES IN HIGHER EDUCATIONAL ESTABLIHMENTS
ПЕДАГОГІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРАКТИЧНОГО ЗАСТОСУВАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ТРЕБОВАНИЯ К ПРАКТИЧЕСКОМУ ПРИМЕНЕНИЮ КОМПЬЮТЕРНЫХ ОБУЧАЮЩИХ ИГР В ВЫСШИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЯХ
ПЕДАГОГІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРАКТИЧНОГО ЗАСТОСУВАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
 
Creator Kyrylenko, Nelia M.
 
Subject information and communication technologies; higher pedagogical educational establishment; computer didactic games
информационно-коммуникационные технологии; высшее педагогическое учебное заведение; компьютерные дидактические игры
інформаційно-комунікаційні технології; вищий педагогічний навчальний заклад; комп’ютерні дидактичні ігри
 
Description In the article the pedagogical requirements to practical application of computer didactic games in higher educational establishment are considered. The aim of the article is the presentation of the pedagogical requirements and optimum methods of teaching in order to solve the set of tasks, introduce the basic stages in the use of computer didactic games, develop pedagogical recommendations how to conduct practical classes. The tasks of finding out the effective methods and ways of teaching and the organization of the effective cognitive activities are suggested. Attention is paid to the usage of the computer didactic games in teaching of the mathematical disciplines; this allows the students to model their future professional activities, freely communicate and develop creativity.
В статье рассмотрены педагогические требования к практическому применению компьютерных дидактических игр в высшем учебном заведении. Целью статьи является изложение педагогических требований, выделения оптимальных методов и приемов обучения с целью решения определенных заданий, внедрение основных этапов применения компьютерных дидактических игр та разработка педагогических рекомендации относительно проведения практических занятий. Предлагаются задания для поиска оптимальных методов и приемов обучения, для организации эффективной познавательной деятельности студентов. Акцентируется внимание на применении компьютерных дидактических игр во время преподавания предметов математического цикла, что предоставляет возможность студентам моделировать будущую профессиональную деятельность, свободно общаться, развивать креативность.
У статті розглянуто педагогічні вимоги до практичного застосування комп’ютерних дидактичних ігор у вищому навчальному закладі. Метою статті є викладення педагогічних вимог, виділення оптимальних методів і прийомів навчання з метою розв’язання певних завдань, упровадження основних етапів застосування комп’ютерних дидактичних ігор та розробка педагогічних рекомендації щодо проведення практичних занять. Пропонуються завдання для пошуку оптимальних методів і прийомів навчання та для організації ефективної пізнавальної діяльності студентів. Акцентується увага на застосуванні комп’ютерних дидактичних ігор у викладанні предметів математичного циклу, що надає змогу студентам моделювати майбутню професійну діяльність, вільно спілкуватись, розвивати креативність.
У статті розглянуто педагогічні вимоги до практичного застосування комп’ютерних дидактичних ігор у вищому навчальному закладі. Метою статті є викладення педагогічних вимог, виділення оптимальних методів і прийомів навчання з метою розв’язання певних завдань, упровадження основних етапів застосування комп’ютерних дидактичних ігор та розробка педагогічних рекомендації щодо проведення практичних занять. Пропонуються завдання для пошуку оптимальних методів і прийомів навчання та для організації ефективної пізнавальної діяльності студентів. Акцентується увага на застосуванні комп’ютерних дидактичних ігор у викладанні предметів математичного циклу, що надає змогу студентам моделювати майбутню професійну діяльність, вільно спілкуватись, розвивати креативність.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2010-08-31
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/229
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 16, No 2 (2010)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 16, No 2 (2010)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 16, No 2 (2010)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 16, No 2 (2010)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/229/215
 
Rights Copyright (c) 2010 Nelia M. Kyrylenko
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0