THE PROBLEMS OF EVALUATION OF INFORMATION AND COMMUNICATION COMPETENCE IN THE SYSTEM OF GENERAL SECONDARY EDUCATION
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
THE PROBLEMS OF EVALUATION OF INFORMATION AND COMMUNICATION COMPETENCE IN THE SYSTEM OF GENERAL SECONDARY EDUCATION
ПРОБЛЕМЫ ОЦЕНИВАНИЯ ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ В СИСТЕМЕ ОБЩЕГО СРЕДНЕГО ОБРАЗОВАНИЯ: ОБЩИЕ ПОДХОДЫ ПРОБЛЕМИ ОЦІНЮВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ: ЗАГАЛЬНІ ПІДХОДИ |
|
Creator |
Ovcharuk, Oksana V.
|
|
Subject |
information and communication technologies; information and communication competence; general secondary education; teacher training
информационно-коммуникационные технологии; информационно-коммуникационные компетентности; оценивание учебных достижений; общее среднее образование; подготовка учителя інформаційно-комунікаційні технології; інформаційно-комунікаційна компетентність;оцінювання навчальних досягнень; загальна середня освіта; підготовка вчителя |
|
Description |
The article is devoted to the evaluation of information and communication competence in the system of General secondary education in foreign countries and in Ukraine in comparative pedagogical context and to the role of information and communication technologies in the formation of IT-competence. The view of the international community on the issues of standardization and assessment of competence of students and teachers is presented. The problems that exist in the sphere of teacher straining in terms of the evaluation of their competence in the field of ICT are highlighted.
Статья посвящена проблемам оценивания информационно-коммуникационной компетентности в системе общего среднего образования в зарубежных странах и в Украине в сравнительно-педагогическом контексте и роли информационно-коммуникационных технологий в формировании ИК-компетентности. Представлено взгляд международного сообщества на вопросы стандартизации и оценивания компетентности учеников и учителей. Выделено проблемы, которые существуют в системе подготовки учителя в вопросе оценивания их компетентности в сфере ИКТ. Стаття присвячена проблемам оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності в системі загальної середньої освіти у зарубіжних країнах і в Україні у порівняльно-педагогічному контексті й ролі інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні інформаційно-комунікаційної компетентності. Розкрито основні підходи до оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності у системі загальної середньої освіти. Подано приклади оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності в межах навчального предмету «інформатика» за рівнями і складовими. Подано погляд міжнародної спільноти на питання стандартизації й оцінювання компетентностей учнів і вчителів. Виокремлено й узагальнено проблеми, які існують у системі підготовки вчителя щодо оцінювання їхньої компетентності у сфері ІКТ, які сьогодні вбачають освітяни під час підготовки вчителів і їх атестації. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Date |
2014-12-28
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1162
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 44, No 6 (2014); 83-92
Информационные технологии и средства обучения; Vol 44, No 6 (2014); 83-92 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 44, No 6 (2014); 83-92 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 44, No 6 (2014); 83-92 2076-8184 |
|
Language |
eng
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1162/880
|
|
Rights |
Copyright (c) 2014 Oksana V. Ovcharuk
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|