ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДРУЧНИК: ПОНЯТТЯ, СТРУКТУРА, ВИМОГИ
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДРУЧНИК: ПОНЯТТЯ, СТРУКТУРА, ВИМОГИ
ELECTRONIC TEXTBOOK: CONCEPT, STRUCTURE, REQUIREMENTS ЭЛЕКТРОННЫЙ УЧЕБНИК: ПОНЯТИЕ, СТРУКТУРА, ТРЕБОВАНИЯ |
|
Creator |
Bugaychuk, Konstyantyn L.
|
|
Subject |
електронний підручник; електронний навчальний посібник; електронний посібник; електронне видання
electronic textbook; electronic training aid; electronic manual; electronic publishing электронный учебник; электронное учебное пособие; электронное пособие; электронное издание |
|
Description |
Актуальність матеріалу, викладеного у статті зумовлена потребами до уніфікації понять «електронний підручник», «електронний навчальний посібник», «електронний посібник» відповідно до Національного стандарту України ДСТУ 7157:2010. Викладені у статті ключові вимоги до структури електронних видань з юридичних дисциплін дозволяють запропонувати єдиний підхід до їх створення в залежності від виду електронного видання. На підставі проведеного аналізу, автором визначені основні переваги та недоліки електронних підручників. Викладені у статті положення дозволяють визначити перспективні напрями досліджень з цієї теми: програмні засоби створення електронних підручників, методи застосування електронних підручників у навчальному процесі та інші.
Relevance of the material presented in the article predetermined needs to unify the concepts of «electronic textbook», «electronic training aid», «electronic manual» in accordance with national standards of Ukraine DSTU 7157:2010. Set forth in аrticle key requirements for the electronic publishing of science of law allow us to offer a unique approach to their creation, depending on the type of electronic publication. Based on our analysis, the author identifies the main advantages and disadvantages of electronic textbooks. Provisions laid down in article allow us to determine promising areas of research in this topic: software tools for creating electronic textbooks, methods of use of electronic textbooks in the learning process and others. Актуальность материала, изложенного в статье, обусловлена потребностями в унификации понятий «электронный учебник», «электронное учебное пособие», «электронное пособие» в соответствии с Национальным стандартом Украины ДСТУ 7157:2010. Изложенные в статье ключевые требования к структуре электронных изданий по юридическим дисциплинам позволяют предложить единый подход к их созданию в зависимости от вида электронного издания. На основании проведенного анализа, автором определены основные преимущества и недостатки электронных учебников. Изложенные в статье положения позволяют определить перспективные направления исследований по этой теме: программные средства создания электронных учебников, методы применения электронных учебников в учебном процессе и другие. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2011-05-17
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/437
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 22, No 2 (2011)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 22, No 2 (2011) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 22, No 2 (2011) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 22, No 2 (2011) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/437/395
|
|
Rights |
Copyright (c) 2011 Konstyantyn L. Bugaychuk
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|