VOCATIONAL EDUCATION AND CAREER IN THE APPLIED SOCIAL-PSYCHOLOGICAL RESEARCHES
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
VOCATIONAL EDUCATION AND CAREER IN THE APPLIED SOCIAL-PSYCHOLOGICAL RESEARCHES
ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА ТА КАР’ЄРА В ПРИКЛАДНИХ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ И КАРЬЕРА В ПРИКЛАДНЫХ СОЦИАЛЬНО-ПСИХОЛОГИЧЕСКИХ ИССЛЕДОВАНИЯХ ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА ТА КАР’ЄРА В ПРИКЛАДНИХ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ |
|
Creator |
Hovorun, Tamara V.
|
|
Subject |
social-psychological researches; vocational education; gender differences; intrinsic and extrinsic career success
социально-психологические исследования; профессиональное образование; гендерные отличия; внешние и внутренние составляющие карьерного успеха соціально-психологічні дослідження; професійна освіта; гендерні відмінності; зовнішні і внутрішні складові кар’єрного успіху |
|
Description |
Theoretical and empirical advances in the major vocational and career development studies have been reviewed. The main ideas and important implications for helping young people make correspondent choices and address problems in satisfaction after occupational entry. There are ongoing concerns about real and potentional gender differences in career development. Individual differences measures are central in the field of vocational psychology and can be used to predict job performance, career choice and intrinsic and extrinsic career success.
В статье представлен обзор теоретических и эмпирических достижений в исследованиях, касающихся профессии и карьеры. Главные идеи и рекомендации психологов ориентированы на оказание помощи молодым людям в осуществлении выбора профессионального пути и достижения успеха в его начале. Проанализированы причины существующих и потенциальных гендерных различий в развитии карьеры. Обращено внимание на индивидуальные особенности личности, на основе которых можно прогнозировать как отношение к профессиональному труду, так и внешние и внутренние составляющие карьерного успеха. У статті представлений огляд теоретичних і емпіричних досягнень в дослідженнях, що стосуються професії і кар'єри. Головні ідеї і рекомендації психологів орієнтовані на надання допомоги молодим людям в здійсненні вибору професійної дороги і досягнення успіху на його початку. Проаналізовані причини існуючих і потенційних гендерних відмінностей в розвитку кар'єри. Звернено увагу на індивідуальні особливості особи, на основі яких можна прогнозувати як відношення до професійної праці, так і зовнішні і внутрішні складові кар’єрного успіху. У статті представлений огляд теоретичних і емпіричних досягнень в дослідженнях, що стосуються професії і кар'єри. Головні ідеї і рекомендації психологів орієнтовані на надання допомоги молодим людям в здійсненні вибору професійної дороги і досягнення успіху на його початку. Проаналізовані причини існуючих і потенційних гендерних відмінностей в розвитку кар'єри. Звернено увагу на індивідуальні особливості особи, на основі яких можна прогнозувати як відношення до професійної праці, так і зовнішні і внутрішні складові кар’єрного успіху. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-08-30
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/218
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 14, No 6 (2009)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 14, No 6 (2009) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 14, No 6 (2009) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 14, No 6 (2009) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/218/204
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Tamara V. Hovorun
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|