Record Details

ПРИНЦИПИ І КРИТЕРІЇ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ ОН-ЛАЙН РЕСУРСІВ ОСВІТНІХ МЕРЕЖ У ШКОЛАХ ЗАРУБІЖЖЯ ТА УКРАЇНИ (ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ)

Інформаційні технології і засоби навчання

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ПРИНЦИПИ І КРИТЕРІЇ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ ОН-ЛАЙН РЕСУРСІВ ОСВІТНІХ МЕРЕЖ У ШКОЛАХ ЗАРУБІЖЖЯ ТА УКРАЇНИ (ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ)
PRINCIPLES AND CRITERIA FOR APPLICATION OF ON-LINE RESOURCES OF EDUCATIONAL NETWORKS AT FOREIGN SCHOOLS AND UKRAINE (COMPARATIVE ANALYSIS)
ПРИНЦИПИ І КРИТЕРІЇ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ ОН-ЛАЙН РЕСУРСІВ ОСВІТНІХ МЕРЕЖ У ШКОЛАХ ЗАРУБІЖЖЯ ТА УКРАЇНИ (ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ)
ПРИНЦИПЫ И КРИТЕРИИ ОТНОСИТЕЛЬНО ПРИМЕНЕНИЯ ОН-ЛАЙН РЕСУРСОВ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ СЕТЕЙ В ШКОЛАХ ЗАРУБЕЖЬЯ И УКРАИНЫ (СРАВНИТЕЛЬНЫЙ АНАЛИЗ)
 
Creator Malytska, Iryna D.
 
Subject information and communication technologies; ICT literacy; educational networks; on-line resource; foreign experience
інформаційно-комунікаційні технології; ІКТ грамотність; освітні мережі; он-лайн ресурс; зарубіжний досвід
информационно-коммуникационные технологии; ИКТ грамотность; образовательные сети; он-лайн ресурс; зарубежный опыт
 
Description В статье рассматриваются основные принципы и критерии, в соответствии с которыми педагоги зарубежья и Украины выбирают образовательные он-лайн ресурсы для применения их в учебном процессе. Рассматривается определение и важность ИКТ грамотности как одного из современных требований в современных системах образования, которое внесено в образовательные стандарты некоторых зарубежных стран.
В статті розглядаються основні принципи та критерії, за якими освітяни зарубіжжя та України обирають освітні он-лайн ресурси для застосування їх у навчальному процесі. Розглядається визначення і важливість ІКТ грамотності як одної з сучасних вимог в зарубіжних системах освіти, яка внесена до освітніх стандартів деяких зарубіжних країн.
The basic principles and criteria for application of on-line resources of educational networks in foreigh and Ukrainian schools are examined in the article. The determination and importance of ICT literacy is examined as one of the modern requirement in the modern systems of education which is included in the educational standards of some foreign countries.
В статті розглядаються основні принципи та критерії, за якими освітяни зарубіжжя та України обирають освітні он-лайн ресурси для застосування їх у навчальному процесі. Розглядається визначення і важливість ІКТ грамотності як одної з сучасних вимог в зарубіжних системах освіти, яка внесена до освітніх стандартів деяких зарубіжних країн.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2010-08-30
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion


рецензована стаття

 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/200
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 14, No 6 (2009)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 14, No 6 (2009)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 14, No 6 (2009)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 14, No 6 (2009)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/200/186
 
Rights Copyright (c) 2010 Iryna D. Malytska
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0