Record Details

MULTIMEDIA SYSTEMS OF TRAINING AS A NEW METHODOLOGICAL RESOURCE OF INTERACTIVE TEACHING AT LESSONS OF CHEMISTRY

Інформаційні технології і засоби навчання

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title MULTIMEDIA SYSTEMS OF TRAINING AS A NEW METHODOLOGICAL RESOURCE OF INTERACTIVE TEACHING AT LESSONS OF CHEMISTRY
МУЛЬТИМЕДІЙНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ ЯК НОВИЙ МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ЗАСІБ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ХІМІЇ
МУЛЬТИМЕДИЙНЫЕ СИСТЕМЫ ОБУЧЕНИЯ КАК НОВОЕ МЕТОДОЛОГИЧЕСКОЕ СРЕДСТВО ИНТЕРАКТИВНОГО ПРЕПОДАВАНИЯ НА УРОКАХ ХИМИИ
МУЛЬТИМЕДІЙНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ ЯК НОВИЙ МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ЗАСІБ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ХІМІЇ
 
Creator Tukalo, Maria D.
 
Subject multimedia resources; information technologies; the multimedia-system; the automized systems of training; computer simulators; multimedia-presentation; videodemonstrating
мультимедийные средства; информационные технологии; мультимедиа-системы; автоматизированные системы обучения; компьютерные тренажеры; мультимедиа-презентации; видеодемонстрации
мультимедійні засоби; інформаційні технології; мультимедія-системи; автоматизовані системи навчання; комп’ютерні тренажери; мультимедія-презентації; відеодемонстрації
 
Description The article acquaints and classifies the multimedia means of education and specifies the expediency of usage of this or that product for teaching chemistry at school in accordance to determined aim; specifies the features of perception by pupils of the information in this or that form.
Статья знакомит и классифицирует мультимедийные средства обучения и уточняет целесообразность использования того или иного продукта при преподавании химии в школе в соответствии поставленной цели; указывает на особенности восприятия учащимися информации в той или иной форме.
Стаття дає короткий огляд та класифікацію мультимедійних засобів навчання та уточнює доцільність використання того чи іншого продукту під час викладання хімії у школі залежно від поставленої викладачем мети; вказує на особливості сприйняття учнями інформації у тій чи іншій формі.  
Стаття дає короткий огляд та класифікацію мультимедійних засобів навчання та уточнює доцільність використання того чи іншого продукту під час викладання хімії у школі залежно від поставленої викладачем мети; вказує на особливості сприйняття учнями інформації у тій чи іншій формі.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2010-08-25
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/168
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 4, No 3 (2007)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 4, No 3 (2007)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 4, No 3 (2007)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 4, No 3 (2007)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/168/154
 
Rights Copyright (c) 2010 Maria D. Tukalo
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0