PSYCHOLOGICAL AND EDUCATIONAL FACTORS OF EFFECTIVE USE OF INFORMATION TECHNOLOGIES FOR CHILD DEVELOPMENT
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
PSYCHOLOGICAL AND EDUCATIONAL FACTORS OF EFFECTIVE USE OF INFORMATION TECHNOLOGIES FOR CHILD DEVELOPMENT
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЧИННИКИ ЕФЕКТИВНОГО ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ РОЗВИТКУ ДИТИНИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЧИННИКИ ЕФЕКТИВНОГО ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ РОЗВИТКУ ДИТИНИ ПСИХОЛОГО-ЭРГОНОМИЧЕСКИЕ ФАКТОРЫ ЭФФЕКТИВНОГО ИСПОЛЬЗОВАНИЯ ИНФОРМАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ ДЛЯ РАЗВИТИЯ РЕБЕНКА |
|
Creator |
Lavrentieva, Galina P.
|
|
Subject |
e-learning tools; ergonomic requirements; psychological processes
електронні засоби навчання; психолого-ергономічні вимоги; психічні процеси электронные средства обучения; психолого-эргономические требования; психические процессы |
|
Description |
The article characterizes the psychological and pedagogical factors of effective implementation and use of electronic educational tools in secondary schools. Determination of individual development by complex of psychological and pedagogical, ergonomic, aesthetic and hygienic factors of information technology use is grounded. The basic psychological and educational factors that influence child development are considered. Main groups of ergonomic requirements, which should emphasize the development and evaluation of electronic tools to maximize development and mental and physical health of the child, are described.
У статті охарактеризовано психолого-педагогічні чинники ефективного впровадження і використання електронних засобів навчального призначення у загальноосвітніх навчальних закладах. Обґрунтовано обумовленість індивідуального розвитку комплексом психолого-педагогічних, ергономічних, естетичних та санітарно-гігієнічних чинників застосування засобів інформаційних технологій. Висвітлено основні психолого-педагогічні фактори впливу на розвиток дитини. Наведено основні групи ергономічних вимог, на яких необхідно акцентувати увагу під час розробки й оцінювання електронних засобів з метою максимального сприяння розвитку та забезпеченню психічного і фізичного здоров’я дитини. У статті охарактеризовано психолого-педагогічні чинники ефективного впровадження і використання електронних засобів навчального призначення у загальноосвітніх навчальних закладах. Обґрунтовано обумовленість індивідуального розвитку комплексом психолого-педагогічних, ергономічних, естетичних та санітарно-гігієнічних чинників застосування засобів інформаційних технологій. Висвітлено основні психолого-педагогічні фактори впливу на розвиток дитини. Наведено основні групи ергономічних вимог, на яких необхідно акцентувати увагу під час розробки й оцінювання електронних засобів з метою максимального сприяння розвитку та забезпеченню психічного і фізичного здоров’я дитини. В статье охарактеризованы психолого-педагогические факторы эффективного внедрения и использования электронных средств учебного назначения в общеобразовательных учебных заведениях. Обоснована обусловленность индивидуального развития комплексом психолого-педагогических, эргономических, эстетических и санитарно-гигиенических факторов применения средств информационных технологий. Освещены важнейшие психолого-педагогические критерии влияния на развитие ребенка. Приведены основные группы эргономических требований, на которых необходимо акцентировать внимание при разработке и оценке электронных средств для максимального содействия развитию и обеспечению психического и физического здоровья ребенка. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-10-04
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/311
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 18, No 4 (2010)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 18, No 4 (2010) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 18, No 4 (2010) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 18, No 4 (2010) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/311/290
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Galina P. Lavrentieva
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|