HISTORIC-PEDAGOGICAL PRE-CONDITIONS OF DEVELOPMENT OF EDUCATIONAL NETS IN THE CONTEXT OF CREATION OF INFORMATIVE ENVIRONMENT (EXPERIENCE OF COUNTRIES OF EUROPE)
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
HISTORIC-PEDAGOGICAL PRE-CONDITIONS OF DEVELOPMENT OF EDUCATIONAL NETS IN THE CONTEXT OF CREATION OF INFORMATIVE ENVIRONMENT (EXPERIENCE OF COUNTRIES OF EUROPE)
ИСТОРИКО-ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ПРЕДПОСЫЛКИ РАЗВИТИЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ СЕТЕЙ В КОНТЕКСТЕ СОЗДАНИЯ ИНФОРМАЦИОННОЙ СРЕДЫ (ОПЫТ СТРАН ЕВРОПЫ) ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ ОСВІТНІХ МЕРЕЖ У КОНТЕКСТІ СТВОРЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА (ДОСВІД КРАЇН ЄВРОПИ) ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ ОСВІТНІХ МЕРЕЖ У КОНТЕКСТІ СТВОРЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА (ДОСВІД КРАЇН ЄВРОПИ) |
|
Creator |
Malytska, Iryna D.
|
|
Subject |
informative educational nets; scientifically-pedagogical information; universal informational space
информационые образовательные сети; научно-педагогическая информация; единое информационное пространство інформаційні освітні мережі; науково-педагогічна інформація; єдиний інформаційний простір |
|
Description |
In the article the author analyses historic-pedagogical pre-conditions of the development of educational informative nets in the process of forming of modern informative society, examines influence of such international organizations as Council of Europe and European Unionon on their development. The analysis of concept of scientifically-pedagogical information is also conducted, its functions and methods of dissemination are determined. The place of the European informative educational nets in forming of universal informative educational space in Ukraine and abroad is analysed.
В статье автор анализирует историко-педагогические предпосылки создания информационных образовательных сетей в процессе формирования современного информационного общества, рассматривает влияние на их развитие таких международных организаций как Совет Европы и Европейский Союз. В статье также проводится анализ понятия научно-педагогической информации, определяются ее функции и методы распространения. Анализируется место европейских информационных образовательных сетей в формировании единого информационного образовательного пространства Украины и зарубежья. В статті аналізуються історико-педагогічні передумови створення інформаційних освітніх мереж у процесі формування сучасного інформаційного суспільства, розглядається вплив на їх розвиток таких міжнародних організацій як Рада Європи та Європейський Союз. В статті також проводиться аналіз поняття науково-педагогічної інформації, визначаються її функції та методи розповсюдження. Аналізується місце європейських інформаційних освітніх мереж у формуванні єдиного інформаційного освітнього простору України та зарубіжжі. В статті аналізуються історико-педагогічні передумови створення інформаційних освітніх мереж у процесі формування сучасного інформаційного суспільства, розглядається вплив на їх розвиток таких міжнародних організацій як Рада Європи та Європейський Союз. В статті також проводиться аналіз поняття науково-педагогічної інформації, визначаються її функції та методи розповсюдження. Аналізується місце європейських інформаційних освітніх мереж у формуванні єдиного інформаційного освітнього простору України та зарубіжжі. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— — — |
|
Date |
2010-09-22
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/288
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 1, No 1 (2006)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 1, No 1 (2006) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 1, No 1 (2006) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 1, No 1 (2006) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/288/274
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Iryna D. Malytska
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|