DEVELOPMENTAL STAGES OF THE EDUCATIONAL STRATEGY OF THE EUROPEAN UNION
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
DEVELOPMENTAL STAGES OF THE EDUCATIONAL STRATEGY OF THE EUROPEAN UNION
ЭТАПЫ РАЗВИТИЯ СТРАТЕГИИ ЕВРОПЕЙСКОГО СОЮЗА В СФЕРЕ ОБРАЗОВАНИЯ ЕТАПИ РОЗВИТКУ СТРАТЕГІЇ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ У ГАЛУЗІ ОСВІТИ ЕТАПИ РОЗВИТКУ СТРАТЕГІЇ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ У ГАЛУЗІ ОСВІТИ |
|
Creator |
Lokshyna, Olena I.
|
|
Subject |
educational strategy of EU; the principle of subsidiarity; open method of coordination; monitoring of progress towards the Lisbon objective in education
образовательная стратегия ЕС; принцип дополняемости; открытый метод координации; мониторинг прогресса в направлении Лиссабонской цели в сфере образования освітня стратегія ЄС; принцип доповнюваності; відкритий метод координації; моніторинг прогресу до Лісабонської мети у сфері освіти |
|
Description |
The article is dedicated to the analysis of the evolution of the educational strategy of EU in the process of its development aimed at the economic stability and security in the region. The author distinguishes key stages of the EU strategy development in the educational area and its present-day concept underlying the importance of correspondence to the requirements of economy and society.
Цель статьи – анализ эволюции образовательной стратеги ЕС в процессе становления этого межгосударственного объединения, идея возникновения которого связана с экономической стабильностью и безопасностью в регионе. Автор выделяет ключевые этапы развития стратегии ЕС в сфере образования и ее сущность на современном этапе, подчеркивая важность соответствия потребностям экономики и общества. Метою даної статті є аналіз еволюції освітньої стратегії ЄС в процесі становлення цього міждержавного об'єднання, ідея виникнення якого пов'язана з економічною стабільністю та безпекою в регіоні. Автор виокремлює ключові етапи розвитку стратегії ЄС у галузі освіти та її сутність на сучасному етапі, підкреслюючи важливість відповідності потребам економіки та суспільства. Метою даної статті є аналіз еволюції освітньої стратегії ЄС в процесі становлення цього міждержавного об'єднання, ідея виникнення якого пов'язана з економічною стабільністю та безпекою в регіоні. Автор виокремлює ключові етапи розвитку стратегії ЄС у галузі освіти та її сутність на сучасному етапі, підкреслюючи важливість відповідності потребам економіки та суспільства. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-09-17
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — рецензована стаття — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/272
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 2, No 1 (2007)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 2, No 1 (2007) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 2, No 1 (2007) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 2, No 1 (2007) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/272/258
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Olena I. Lokshyna
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|