Record Details

CONCEPT OF MODERN PEDAGOGICAL SOFTWARE

Інформаційні технології і засоби навчання

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title CONCEPT OF MODERN PEDAGOGICAL SOFTWARE
КОНЦЕПЦІЯ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОГРАМНОГО ЗАСОБУ
КОНЦЕПЦИЯ СОВРЕМЕННОГО ПЕДАГОГИЧЕСКОГО ПРОГРАММНОГО СРЕДСТВА
КОНЦЕПЦІЯ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОГРАМНОГО ЗАСОБУ
 
Creator Kruhlyk, Vladyslav S.
 
Subject concept; content; architecture; pedagogical software
концепция; педагогическое программное средство; контент; архитектура
концепція; педагогічний програмний засіб; контент; архітектура
 
Description The article describes the structure of modern pedagogical software, new approaches of working with pedagogical materials, architecture model of pedagogical software tools.
В статье описаны структура современного педагогического программного средства, новые подходы к работе с обучающими материалами, модель архитектуры педагогических программных средств.
В статті описано структуру сучасного педагогічного програмного засобу, нові підходи до роботи з навчальними матеріалами, одну з моделей архітектури педагогічних програмних засобів.
В статті описано структуру сучасного педагогічного програмного засобу, нові підходи до роботи з навчальними матеріалами, одну з моделей архітектури педагогічних програмних засобів.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2010-09-02
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion


рецензована стаття

 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/255
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 3, No 2 (2007)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 3, No 2 (2007)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 3, No 2 (2007)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 3, No 2 (2007)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/255/241
 
Rights Copyright (c) 2010 Vladyslav S. Kruhlyk
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0