CONCEPT OF MODERN PEDAGOGICAL SOFTWARE
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
CONCEPT OF MODERN PEDAGOGICAL SOFTWARE
КОНЦЕПЦІЯ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОГРАМНОГО ЗАСОБУ КОНЦЕПЦИЯ СОВРЕМЕННОГО ПЕДАГОГИЧЕСКОГО ПРОГРАММНОГО СРЕДСТВА КОНЦЕПЦІЯ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОГРАМНОГО ЗАСОБУ |
|
Creator |
Kruhlyk, Vladyslav S.
|
|
Subject |
concept; content; architecture; pedagogical software
концепция; педагогическое программное средство; контент; архитектура концепція; педагогічний програмний засіб; контент; архітектура |
|
Description |
The article describes the structure of modern pedagogical software, new approaches of working with pedagogical materials, architecture model of pedagogical software tools.
В статье описаны структура современного педагогического программного средства, новые подходы к работе с обучающими материалами, модель архитектуры педагогических программных средств. В статті описано структуру сучасного педагогічного програмного засобу, нові підходи до роботи з навчальними матеріалами, одну з моделей архітектури педагогічних програмних засобів. В статті описано структуру сучасного педагогічного програмного засобу, нові підходи до роботи з навчальними матеріалами, одну з моделей архітектури педагогічних програмних засобів. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-09-02
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — рецензована стаття — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/255
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 3, No 2 (2007)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 3, No 2 (2007) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 3, No 2 (2007) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 3, No 2 (2007) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/255/241
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Vladyslav S. Kruhlyk
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|