Record Details

METHODICAL TRAINING OF FUTURE TEACHERS TO APPLY INFORMATION TECHNOLOGY RESEARCH METHODS IN SCHOOLING

Інформаційні технології і засоби навчання

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title METHODICAL TRAINING OF FUTURE TEACHERS TO APPLY INFORMATION TECHNOLOGY RESEARCH METHODS IN SCHOOLING
МЕТОДИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ ДО ВИКОРИСТАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ
МЕТОДИЧЕСКАЯ ПОДГОТОВКА БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ ИНФОРМАТИКИ К ИСПОЛЬЗОВАНИЮ ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКИХ МЕТОДОВ ОБУЧЕНИЯ
МЕТОДИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ ДО ВИКОРИСТАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ
 
Creator Morze, Nataliia V.
Zolochevska, Maryna V.
 
Subject methods of informatics; research methods; methodical training; software application Showing_Evidence
методика информатики; исследовательские методы; методическая подготовка; программное средство Showing_Evidence
методика інформатики; дослідницькі методи; методична підготовка; програмний засіб Showing_Evidence
 
Description The problem became topical due to the reorientation of education to the new goals of shaping the skills of 21 century among students. The authors present one of solutions for these problems, the special training of future teachers in the walls of the institution of higher education to apply research methods in school education. The paper outlines proposals for improving the content of methodical training of teachers. The theory of teaching methods acquires further development, in particular, concept definition of research methods course and classification of research methods are generalized and refined. The methods and techniques of forming a rough basis of research activities among students while using computer-based training application «Showing_Evidence» are analyzed by example of solution of professionally directed task.
Актуальность проблемы обусловливается переориентацией образования на новые задачи формирования в учеников умений 21 столетия. Одним из путей решения этих задач, по мнению авторов, является специальная подготовка будущих учителей в стенах высшего учебного заведения к применению исследовательских методов в школьном обучении. В статье излагаются предложения относительно усовершенствования содержания методической подготовки учителей, дальнейшее развитие приобретает теория методов обучения, в частности, обобщается и уточняется определение понятия «исследовательские методы обучения», их классификация. На примере решения профессионально направленной задачи анализируются методы и приемы формирования ориентировочной основы исследовательских действий у студентов в условиях использования компьютерного учебного средства «Showing_Evidence».
Актуальність проблеми обумовлюється переорієнтацією освіти на нові задачі формування в учнів навичок 21 століття. Одним зі шляхів розв’язування цих задач на думку авторів є спеціальна підготовка майбутніх учителів у стінах вищого навчального закладу до застосування дослідницьких методів у шкільному навчанні. У статті надано пропозиції щодо вдосконалення змісту методичної підготовки вчителів, подальший розвиток набуває теорія методів навчання, зокрема, узагальнюються й уточнюються трактування поняття «дослідницькі методи навчання», їх класифікація. На прикладі розв’язування професійно спрямованої задачі аналізуються методи і прийоми формування орієнтовної основи дослідницьких дій у студентів за умов використання комп’ютерного навчального засобу “Showing_Evidence”.
Актуальність проблеми обумовлюється переорієнтацією освіти на нові задачі формування в учнів навичок 21 століття. Одним зі шляхів розв’язування цих задач на думку авторів є спеціальна підготовка майбутніх учителів у стінах вищого навчального закладу до застосування дослідницьких методів у шкільному навчанні. У статті надано пропозиції щодо вдосконалення змісту методичної підготовки вчителів, подальший розвиток набуває теорія методів навчання, зокрема, узагальнюються й уточнюються трактування поняття «дослідницькі методи навчання», їх класифікація. На прикладі розв’язування професійно спрямованої задачі аналізуються методи і прийоми формування орієнтовної основи дослідницьких дій у студентів за умов використання комп’ютерного навчального засобу “Showing_Evidence”.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2010-09-01
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion



рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/239
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 17, No 3 (2010)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 17, No 3 (2010)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 17, No 3 (2010)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 17, No 3 (2010)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/239/225
 
Rights Copyright (c) 2010 Nataliia V. Morze, Maryna V. Zolochevska
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0