Record Details

FORMATION OF PUPILS BASIC SCHOOL COGNITIVE INTEREST TO STUDY OF NATURAL SCIENCES AND MATHEMATICAL SUBJECTS WITH COMPUTER SUPPORT

Інформаційні технології і засоби навчання

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title FORMATION OF PUPILS BASIC SCHOOL COGNITIVE INTEREST TO STUDY OF NATURAL SCIENCES AND MATHEMATICAL SUBJECTS WITH COMPUTER SUPPORT
ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ ДО НАВЧАННЯ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН ЗА КОМП’ЮТЕРНОЇ ПІДТРИМКИ
ФОРМИРОВАНИЕ ПОЗНАВАТЕЛЬНОГО ИНТЕРЕСА УЧЕНИКОВ ОСНОВНОЙ ШКОЛЫ К ИЗУЧЕНИЮ ЕСТЕСТВЕННО-МАТЕМАТИЧЕСКИХ ДИСЦИПЛИН С ПОМОЩЬЮ КОМПЬЮТЕРА
ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ ДО НАВЧАННЯ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН ЗА КОМП’ЮТЕРНОЇ ПІДТРИМКИ
 
Creator Bilousova, Lyudmyla I.
Zhytienova, Natalia V.
 
Subject cognitive interest; means of the formation of cognitive interest; computer support; pupils of the 7-9th grades; computer support; natural sciences and mathematical subjects; educational process in the main school; information and communication technologie
пізнавальний інтерес; способи формування пізнавального інтересу; комп’ютерна підтримка; навчання предметів природничо-математичного циклу; інформаційно-комунікаційні технології
познавательный интерес; способы формирования познавательного интереса; компьютерная поддержка; обучение предметам естественно-математического цикла; информационно-коммуникационные технологии
 
Description The article is dedicated to the problem of the formation of the teens’ cognitive interest to the subjects of natural sciences and mathematical cycle by means of computer support. The paper analyzes the literature on the problems of using information and communication technologies in education and describes in detail the essence of the concept of "computer support", different types of basic (information, software, communications), the functions of computer support in the learning process (information, tools, simulation, visualization, automation, communication, analytical), identifies the main modes of application which include: independent, indirect, subsidiary), and analyzes the problems of studying the phenomenon of cognitive interest, finds ways for its development.
Статья посвящена обоснованию способов формирования познавательного интереса учеников подросткового возраста к предметам естественно-математического цикла с помощью компьютерной поддержки. В статьи представлен анализ литературных источников по проблеме применения информационно-коммуникационных технологий в учебном процессе и детально раскрыта сущность понятия «компьютерная поддержка», выделены ее основные виды (информационная, программная, коммуникационная), функции использования компьютерной поддержки в учебном процессе (информационная, инструментальная, моделирования, визуализации, автоматизации, коммуникативная, аналитическая), определены основные режимы ее применения, к которым отнесено: автономный, опосредованный, вспомогательный), а также осуществлен анализ проблемы изучения феномена познавательного интереса, поиска путей его развития.
Статтю присвячено обґрунтуванню способів формування пізнавального інтересу учнів підліткового віку до предметів природничо-математичного циклу за комп’ютерної підтримки. У статті здійснено аналіз літературних джерел з проблем застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі і детально висвітлено сутність поняття «комп’ютерна підтримка», виокремлено її основні види (інформаційна, програмна, комунікаційна), функції використання комп’ютерної підтримки у навчальному процесі (інформаційна, інструментальна, моделювання, візуалізації, автоматизації, комунікативну, аналітичну), визначено основні режими застосування до яких віднесено: автономний, опосередкований, допоміжний), а також здійснено аналіз проблеми вивчення феномену пізнавального інтересу, пошуку шляхів його розвитку.
Статтю присвячено обґрунтуванню способів формування пізнавального інтересу учнів підліткового віку до предметів природничо-математичного циклу за комп’ютерної підтримки. У статті здійснено аналіз літературних джерел з проблем застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі і детально висвітлено сутність поняття «комп’ютерна підтримка», виокремлено її основні види (інформаційна, програмна, комунікаційна), функції використання комп’ютерної підтримки у навчальному процесі (інформаційна, інструментальна, моделювання, візуалізації, автоматизації, комунікативну, аналітичну), визначено основні режими застосування до яких віднесено: автономний, опосередкований, допоміжний), а також здійснено аналіз проблеми вивчення феномену пізнавального інтересу, пошуку шляхів його розвитку.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2010-08-31
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion



рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/223
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 16, No 2 (2010)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 16, No 2 (2010)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 16, No 2 (2010)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 16, No 2 (2010)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/223/209
 
Rights Copyright (c) 2010 Lyudmyla I. Bilousova, Natalia V. Zhytienova
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0