RETROSPECTIVE OF STUDY SYSTEM BASED ON USE OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES AND ENHANCING TEACHERS LEVEL OF PROFFICIENCY
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
RETROSPECTIVE OF STUDY SYSTEM BASED ON USE OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES AND ENHANCING TEACHERS LEVEL OF PROFFICIENCY
РЕТРОСПЕКТИВА СИСТЕМ НАВЧАННЯ, ЗАСНОВАНИХ НА ЗАСТОСУВАННІ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ПІДВИЩЕННІ ФАХОВОГО РІВНЯ ВЧИТЕЛІВ РЕТРОСПЕКТИВА СИСТЕМ ОБУЧЕНИЯ, ОСНОВАННЫХ НА ИСПОЛЬЗОВАНИИ ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ И ПОВЫШЕНИИ ПРОФФЕСИОНАЛЬНОГО УРОВНЯ УЧИТЕЛЕЙ РЕТРОСПЕКТИВА СИСТЕМ НАВЧАННЯ, ЗАСНОВАНИХ НА ЗАСТОСУВАННІ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ПІДВИЩЕННІ ФАХОВОГО РІВНЯ ВЧИТЕЛІВ |
|
Creator |
Hubash, Oksana P.
Lapinskyi, Vitalii V. |
|
Subject |
e-learning tools; information technology training; software
электронные средства обучения; информационные технологии обучения; программное обеспечение електронні засоби навчання; інформаційні технології навчання; програмне забезпечення |
|
Description |
The paper carried out a retrospective analysis of the development of learning systems, based on the use of information and communication technologies. It was determined the approaches of research had been developed in Ukraine and abroad from 60-70-ies of XX century, considered educational and psycho-pedagogical aspects of the application of information technology training at different stages of development.
У статті здійснено ретроспективний аналіз розвитку систем навчання, заснованих на застосуванні інформаційно-комунікаційних технологій. Виокремлено основні напрямки досліджень, що розроблялись в Україні та за рубежем, починаючи з 60-70-х років ХХ ст. Розглянуто дидактичні та психолого-педагогічні аспекти застосування інформаційних технологій у навчанні на різних етапах розвитку В статье осуществлен ретроспективный анализ развития систем обучения, основанных на использовании информационно-коммуникационных технологий. Определены направления исследований, которые разрабатывались в Украине и за рубежом, начиная с 60-70-х годов ХХ в. Рассмотрены дидактические и психолого-педагогические аспекты применения информационных технологий обучения на разных этапах развития. У статті здійснено ретроспективний аналіз розвитку систем навчання, заснованих на застосуванні інформаційно-комунікаційних технологій. Виокремлено основні напрямки досліджень, що розроблялись в Україні та за рубежем, починаючи з 60-70-х років ХХ ст. Розглянуто дидактичні та психолого-педагогічні аспекти застосування інформаційних технологій у навчанні на різних етапах розвитку |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2010-08-30
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — — рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/207
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 14, No 6 (2009)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 14, No 6 (2009) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 14, No 6 (2009) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 14, No 6 (2009) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/207/193
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Oksana P. Hubash, Vitalii V. Lapinskyi
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|