PROBLEM OF DIAGNOSTICS OF SOCIAL COMPETENCE OF HIGHER EDUCATIONAL ESTABLISHMENTS STUDENTS
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
PROBLEM OF DIAGNOSTICS OF SOCIAL COMPETENCE OF HIGHER EDUCATIONAL ESTABLISHMENTS STUDENTS
ПРОБЛЕМА ДІАГНОСТИКИ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ПРОБЛЕМА ДИАГНОСТИКИ СОЦИАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ СТУДЕНТОВ ВЫСШИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ ПРОБЛЕМА ДІАГНОСТИКИ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ |
|
Creator |
Zarubinska, Iryna B.
|
|
Subject |
social competence; diagnostics of social competence; higher educational establishments
социальная компетентность; диагностика социальной компетентности; высшие учебные заведения соціальна компетентність; діагностика соціальної компетентності; вищі навчальні заклади |
|
Description |
In this article the necessity of componential research of students’ social competence level is grounded, the results of its motivational component study are analysed and perspectives of further scientific work with the aim of competence-based education introduction are defined.
В статье обосновывается необходимость покомпонентного изучения уровня сформированности социальной компетентности студентов, анализируются результаты констатирующего исследования ее мотивационной составляющей и рассматриваются перспективы дальнейших научных исследований с целью реализации компетентностного подхода в современном образовании. У статті обґрунтовується необхідність покомпонентного вивчення рівня сформованості соціальної компетентності студентів, аналізуються результати констатуючого дослідження її мотиваційної складової і розглядаються перспективи подальших наукових досліджень з метою реалізації компетентнісного підходу в сучасній освіті. У статті обґрунтовується необхідність покомпонентного вивчення рівня сформованості соціальної компетентності студентів, аналізуються результати констатуючого дослідження її мотиваційної складової і розглядаються перспективи подальших наукових досліджень з метою реалізації компетентнісного підходу в сучасній освіті. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-08-27
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/189
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 13, No 5 (2009)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 13, No 5 (2009) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 13, No 5 (2009) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 13, No 5 (2009) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/189/175
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Iryna B. Zarubinska
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|