ANALYSIS OF THE SITUATION OF INFORMATICS TEACHER TRAINING UNDER THE CONDITIONS OF INTRODUCTION OF TEACHING CREDIT-MODULE SYSTEM
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ANALYSIS OF THE SITUATION OF INFORMATICS TEACHER TRAINING UNDER THE CONDITIONS OF INTRODUCTION OF TEACHING CREDIT-MODULE SYSTEM
АНАЛІЗ СТАНУ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ В УМОВАХ УПРОВАДЖЕННЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ АНАЛИЗ СОСТОЯНИЯ ПОДГОТОВКИ УЧИТЕЛЯ ИНФОРМАТИКИ В УСЛОВИЯХ ВНЕДРЕНИЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЙ СИСТЕМЫ ОБУЧЕНИЯ АНАЛІЗ СТАНУ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ В УМОВАХ УПРОВАДЖЕННЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ |
|
Creator |
Spirin, Oleg M.
|
|
Subject |
education standards; pedagogical experiment; credit-module system; professional competence; informatics teacher
отраслевые стандарты; педагогический эксперимент; кредитно-модульная система; профессиональная компетентность; учитель информатики галузеві стандарти; педагогічний експеримент; кредитно-модульна система; професійна компетентність; учитель інформатики |
|
Description |
The article deals with the process and results of the primary stage of pedagogical experiment on introduction of the methodical system of base professional informatics teacher training. Normative documents which regulate the informatics teacher training are considered. The results of questioning the Higher school teachers in relation to a ground, description, recreation and practical introduction of the teaching credit-module technologies are described. The analysis of the situation of formed system of informative-technological competences of the informatics teachers is carried out.
В статье описан ход и результаты констатирующего этапа педагогического эксперимента по внедрению методической системы базовой профессиональной подготовки учителя информатики. Рассмотрены нормативные документы, регламентирующие подготовку учителя информатики. Описаны результаты опроса преподавателей вузов касательно обоснования, описания, воспроизведения и практического внедрения кредитно-модульной технологии обучения. Проведен анализ состояния сформированности системы информационно-технологических компетентностей учителей информатики. У статті описано хід та результати констатувального етапу педагогічного експерименту з упровадження методичної системи базової фахової підготовки вчителя інформатики. Розглянуто нормативні документи, що регламентують підготовку вчителя інформатики. Описано результати опитування викладачів ВНЗ щодо обґрунтування, опису, відтворення та практичного впровадження кредитно-модульної технології навчання. Проведено аналіз стану сформованості системи інформаційно-технологічних компетентностей учителів інформатики. У статті описано хід та результати констатувального етапу педагогічного експерименту з упровадження методичної системи базової фахової підготовки вчителя інформатики. Розглянуто нормативні документи, що регламентують підготовку вчителя інформатики. Описано результати опитування викладачів ВНЗ щодо обґрунтування, опису, відтворення та практичного впровадження кредитно-модульної технології навчання. Проведено аналіз стану сформованості системи інформаційно-технологічних компетентностей учителів інформатики. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-08-20
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/125
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 6, No 2 (2008)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 6, No 2 (2008) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 6, No 2 (2008) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 6, No 2 (2008) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/125/111
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Oleg M. Spirin
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|