OBJECTIVE AND TASKS OF INFORMATICS TEACHERS PROFESSIONAL TRAINING UNDER CREDIT-MODULAR SYSTEM
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
OBJECTIVE AND TASKS OF INFORMATICS TEACHERS PROFESSIONAL TRAINING UNDER CREDIT-MODULAR SYSTEM
МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ ЗА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ ЦЕЛЬ И ЗАДАЧИ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ УЧИТЕЛЯ ИНФОРМАТИКИ ПО КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЙ СИСТЕМЕ МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ ЗА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ |
|
Creator |
Spirin, Oleg M.
|
|
Subject |
informatics teacher; objective of professional training; credit-modular system
учитель информатики; цель профессиональной подготовки; кредитно-модульная система учитель інформатики; мета фахової підготовки; кредитно-модульна система |
|
Description |
The article features the general tasks of personality training, upbringing and development, determined by the transfer to the new information society. The author specifies the objective of informatics teachers professional training under the credit-modular system. The author analyzes major tasks and preconditions for the students' constructing individual trajectories of basic professional training on the basis of education credits and modular training technologies.
В статье рассмотрены общие задачи обучения, воспитания и развития личности, обусловленные переходом к новому информационному обществу. Уточнена цель профессиональной подготовки учителя информатики в условиях внедрения кредитно-модульной системы организации учебного процесса. Рассмотрены основные задачи и предусловия для построения студентами индивидуальных траекторий базовой профессиональной подготовки на основе использования образовательных кредитов и модульных технологий обучения. У статті розглянуто загальні завдання навчання, виховання та розвитку особистості, зумовлені переходом до нового інформаційного суспільства. Уточнено мету фахової підготовки вчителя інформатики в умовах впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Розглянуто основні завдання та передумови для побудови студентами індивідуальних траєкторій базової професійної підготовки на основі використання освітніх кредитів і модульних технологій навчання. У статті розглянуто загальні завдання навчання, виховання та розвитку особистості, зумовлені переходом до нового інформаційного суспільства. Уточнено мету фахової підготовки вчителя інформатики в умовах впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Розглянуто основні завдання та передумови для побудови студентами індивідуальних траєкторій базової професійної підготовки на основі використання освітніх кредитів і модульних технологій навчання. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-09-16
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/261
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 3, No 2 (2007)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 3, No 2 (2007) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 3, No 2 (2007) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 3, No 2 (2007) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/261/247
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Oleg M. Spirin
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|