EFFICIENCY INCREASE OF MASTERING PROCESS OF PHYSICS CONCEPTUAL APPARATUS BY STUDENTS THOUGHT THE INSTRUMENTALITY OF MULTIMEDIA FACILITIES
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
EFFICIENCY INCREASE OF MASTERING PROCESS OF PHYSICS CONCEPTUAL APPARATUS BY STUDENTS THOUGHT THE INSTRUMENTALITY OF MULTIMEDIA FACILITIES
ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЦЕСУ ОПАНУВАННЯ УЧНЯМИ ПОНЯТІЙНОГО АПАРАТУ ФІЗИКИ ЗАСОБАМИ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПОВЫШЕНИЕ ЭФФЕКТИВНОСТИ ПРОЦЕССА ОВЛАДЕНИЯ УЧЕНИКАМИ ПОНЯТИЙНОГО АППАРАТА ФИЗИКИ СРЕДСТВАМИ МУЛЬТИМЕДИЙНЫХ ТЕХНОЛОГИЙ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЦЕСУ ОПАНУВАННЯ УЧНЯМИ ПОНЯТІЙНОГО АПАРАТУ ФІЗИКИ ЗАСОБАМИ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ |
|
Creator |
Pinchuk, Olga P.
|
|
Subject |
studies of physics; students’ subject competence; conceptual apparatus; multimedia technologies
обучение физике; предметная компетентность учащихся; понятийный аппарат; мультимедийные технологии навчання фізики; предметна компетентність учнів; понятійний апарат; мультимедійні технології |
|
Description |
The relevance of the article material specified the change of accent in school subjects teaching from the transmission of knowledge to forming of students’ ability and willingness to use this knowledge in the real vital situations. The elements of forming method of students’ conceptual apparatus on the lessons of physics are offered. The process of mastering of scientific knowledge system by students with the use of different working methods with conceptual apparatus of physics is described. Use of multimedia technologies on the different stages of teacher’s activity is studied. The author considers research of possibilities of combination of the free communication with an audience with the use of computer device and co-operation of means of network technologies and telecommunications with an educational purpose to be perspective.
Актуальность материала, изложенного в статье, обусловлена изменением акцента в преподавании учебных дисциплин с передачи знаний на формирование способности и готовности учащихся применять эти знания в реальной жизни. В статье предложены элементы методики формирования понятийного аппарата учащихся на уроках физики. Описан процесс овладения учениками системы научных знаний с использованием различных методов работы с понятийным аппаратом физики. Привлечение средств мультимедийных технологий рассматривается на разных этапах деятельности учителя. Исследование возможности объединить свободное общение с аудиторией и использование компьютерной техники, кооперировать средства сетевых технологий и коммуникаций в учебных целях автор рассматривает как перспективное. Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена зміною акценту у викладанні навчальних предметів з передавання знань на формування здатності та готовності учнів використовувати ці знання у реальних життєвих ситуаціях. У даній статті запропоновано елементи методики формування понятійного апарату учнів на уроках фізики. Описано процес засвоєння учнями системи наукових знань з використанням різних методів роботи з понятійним апаратом фізики. Залучення засобів мультимедійних технологій розглядається на різних етапах діяльності учителя. Перспективним автор вважає дослідження можливостей поєднання вільного спілкування з аудиторією з використанням комп’ютерної техніки, кооперації засобами мережевих технологій та телекомунікацій з навчальною метою. Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена зміною акценту у викладанні навчальних предметів з передавання знань на формування здатності та готовності учнів використовувати ці знання у реальних життєвих ситуаціях. У даній статті запропоновано елементи методики формування понятійного апарату учнів на уроках фізики. Описано процес засвоєння учнями системи наукових знань з використанням різних методів роботи з понятійним апаратом фізики. Залучення засобів мультимедійних технологій розглядається на різних етапах діяльності учителя. Перспективним автор вважає дослідження можливостей поєднання вільного спілкування з аудиторією з використанням комп’ютерної техніки, кооперації засобами мережевих технологій та телекомунікацій з навчальною метою. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-09-01
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/244
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 17, No 3 (2010)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 17, No 3 (2010) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 17, No 3 (2010) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 17, No 3 (2010) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/244/230
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Olga P. Pinchuk
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|