METHODOLOGICAL PRE-CONDITIONS OF COMPETENCE APPROACH FORMING IN THE USA AND EUROPEAN
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
METHODOLOGICAL PRE-CONDITIONS OF COMPETENCE APPROACH FORMING IN THE USA AND EUROPEAN
МЕТОДОЛОГИЧЕСКИЕ ПРЕДПОСЫЛКИ ФОРМИРОВАНИЯ КОМПЕТЕНТНОСТНОГО ПОДХОДА В США И СТРАНАХ ЕВРОПЫ МЕТОДОЛОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ У США ТА КРАЇНАХ ЄВРОПИ МЕТОДОЛОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ У США ТА КРАЇНАХ ЄВРОПИ |
|
Creator |
Sekret, Iryna V.
|
|
Subject |
competence; higher educational establishment; competence approach; foreign experience
компетентность; высшее учебное заведение; компетентностный подход; зарубежный опыт компетентність; вищий учбовий заклад; компетентнісний підхід; зарубіжний досвід |
|
Description |
According to the demands of the Bologna convention and under the circumstances of the national education transformation the competence approach to the specialist’ training is of special concern. In this connection main characteristics of the competence approach are under the view. The terms “competence” and “competency” in their different references are studied. Besides the article deals with main trends of the competence approach development in USA and European countries.
В условиях трансформации отечественного образования согласно условий Болонской конвенции особенную актуальность приобретает компетентностный подход к подготовке специалистов в высшем учебном заведении. В связи с этим рассматриваются основные черты компетентностного подхода, определяются понятия компетентности и компетенции с точки зрения зарубежных авторов, изучаются различные подходы становления и развития компетентностного подхода в США и странах Европы. В умовах трансформації вітчизняної освіти згідно умов Болонської конвенції особливої актуальності набуває компетентнісний підхід до підготовки фахівців у вищому учбовому закладі. У зв'язку з цим розглядаються основні межі компетентнісного підходу, визначаються поняття компетентності і компетенції з точки зору зарубіжних авторів, вивчаються різні підходи становлення і розвитку компетентнісного підходу в США і країнах Європи. В умовах трансформації вітчизняної освіти згідно умов Болонської конвенції особливої актуальності набуває компетентнісний підхід до підготовки фахівців у вищому учбовому закладі. У зв'язку з цим розглядаються основні межі компетентнісного підходу, визначаються поняття компетентності і компетенції з точки зору зарубіжних авторів, вивчаються різні підходи становлення і розвитку компетентнісного підходу в США і країнах Європи. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-08-27
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/194
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 13, No 5 (2009)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 13, No 5 (2009) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 13, No 5 (2009) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 13, No 5 (2009) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/194/180
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Iryna V. Sekret
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|