Record Details

USE OF MODERN INFORMATION TECHNOLOGIES IN ECONOMISTS’ VOCATIONAL TRAINING

Інформаційні технології і засоби навчання

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title USE OF MODERN INFORMATION TECHNOLOGIES IN ECONOMISTS’ VOCATIONAL TRAINING
ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ЕКОНОМІСТІВ
ИСПОЛЬЗОВАНИЕ СОВРЕМЕННЫХ ИНФОРМАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКЕ ЭКОНОМИСТОВ
ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ЕКОНОМІСТІВ
 
Creator Boliubash, Nadiia М.
 
Subject information technology; network technology; E-learning; information learning environment; learning management systems
информационные технологии; сетевые технологии; электронное обучение; информационная среда; системы управления обучением
інформаційні технології; мережеві технології; електронне навчання; інформаційне середовище; системи управління навчанням
 
Description In the article are analyzed the basic directions of development and use of modern information technologies in vocational training of the future economists, is considered approaches to interpretation of the basic concepts, has been made their theoretical substantiation. It is proved expediency of priority use of LMS Moodle.
В статье проанализированы основные направления развития и использования современных информационных технологий в профессиональной подготовке будущих экономистов, рассмотрены подходы к толкованию связанных с этим понятий, сделано их уточнение и теоретическое обоснование. Обоснована целесообразность приоритетного использования LMS системы Moodle.
  У статті проаналізовано основні напрями розвитку та використання сучасних інформаційних технологій у професійній підготовці майбутніх економістів, розглянуто підходи до тлумачення пов’язаних з цим понять, зроблено їх уточнення та теоретичне обґрунтування. Обґрунтовано доцільність пріоритетного використання LMS системи Moodle
У статті проаналізовано основні напрями розвитку та використання сучасних інформаційних технологій у професійній підготовці майбутніх економістів, розглянуто підходи до тлумачення пов’язаних з цим понять, зроблено їх уточнення та теоретичне обґрунтування. Обґрунтовано доцільність пріоритетного використання LMS системи Moodle.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2010-08-27
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion



рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/178
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 13, No 5 (2009)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 13, No 5 (2009)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 13, No 5 (2009)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 13, No 5 (2009)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/178/164
 
Rights Copyright (c) 2010 Nadiia М. Boliubash
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0