USE OF MODERN INFORMATION TECHNOLOGIES IN ECONOMISTS’ VOCATIONAL TRAINING
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
USE OF MODERN INFORMATION TECHNOLOGIES IN ECONOMISTS’ VOCATIONAL TRAINING
ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ЕКОНОМІСТІВ ИСПОЛЬЗОВАНИЕ СОВРЕМЕННЫХ ИНФОРМАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКЕ ЭКОНОМИСТОВ ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ЕКОНОМІСТІВ |
|
Creator |
Boliubash, Nadiia М.
|
|
Subject |
information technology; network technology; E-learning; information learning environment; learning management systems
информационные технологии; сетевые технологии; электронное обучение; информационная среда; системы управления обучением інформаційні технології; мережеві технології; електронне навчання; інформаційне середовище; системи управління навчанням |
|
Description |
In the article are analyzed the basic directions of development and use of modern information technologies in vocational training of the future economists, is considered approaches to interpretation of the basic concepts, has been made their theoretical substantiation. It is proved expediency of priority use of LMS Moodle.
В статье проанализированы основные направления развития и использования современных информационных технологий в профессиональной подготовке будущих экономистов, рассмотрены подходы к толкованию связанных с этим понятий, сделано их уточнение и теоретическое обоснование. Обоснована целесообразность приоритетного использования LMS системы Moodle. У статті проаналізовано основні напрями розвитку та використання сучасних інформаційних технологій у професійній підготовці майбутніх економістів, розглянуто підходи до тлумачення пов’язаних з цим понять, зроблено їх уточнення та теоретичне обґрунтування. Обґрунтовано доцільність пріоритетного використання LMS системи Moodle У статті проаналізовано основні напрями розвитку та використання сучасних інформаційних технологій у професійній підготовці майбутніх економістів, розглянуто підходи до тлумачення пов’язаних з цим понять, зроблено їх уточнення та теоретичне обґрунтування. Обґрунтовано доцільність пріоритетного використання LMS системи Moodle. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-08-27
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/178
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 13, No 5 (2009)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 13, No 5 (2009) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 13, No 5 (2009) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 13, No 5 (2009) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/178/164
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Nadiia М. Boliubash
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|