Record Details

АНАЛІЗ СУЧАСНОГО СТАНУ ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ

Інформаційні технології і засоби навчання

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title АНАЛІЗ СУЧАСНОГО СТАНУ ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ
ANALYSIS OF CURRENT STATE OF INFORMATION TECHNOLOGIES USAGE OF FUTURE SOCIAL WORKERS’ TRAINING
АНАЛИЗ СОВРЕМЕННОГО СОСТОЯНИЯ ПРИМЕНЕНИЯ ИНФОРМАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКЕ БУДУЩИХ СОЦИАЛЬНЫХ РАБОТНИКОВ
 
Creator Pavlyshyna, Nataliia B.
 
Subject соціальний працівник; підготовка; інформаційні технології; заклади соціального обслуговування; люди похилого віку
social worker; training; institutions of social services; the elderly; information technologies
социальный работник; подготовка; учреждение социального обслуживания; люди преклонного возраста; информационные технологии
 
Description У статті здійснено дослідження стану впровадження інформаційних технологій у підготовку майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності у закладах соціального обслуговування людей похилого віку. Виявлено рівень задоволеності науково-педагогічних працівників якістю електронного науково-методичного забезпечення дисциплін, спрямованих на формування готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності у закладах соціального обслуговування людей похилого віку. З’ясовано, яка частка викладачів спрямовують зусилля на розробку власного електронного науково-методичного забезпечення і використовують мультимедійні засоби навчання, інформаційні ресурси мережі Інтернет, електронне тестування з навчальних дисциплін й Інтернет-платформу організації дистанційного навчання Moodle у професійній підготовці майбутніх соціальних працівників.
In the article the state of information technologies implementation in the training of future social workers for professional work in institutions of social services for the elderly has been carried out. It has been stated that teaching staff is satisfied with the quality of electronic scientific methods of discipline aimed at training of the future social workers for professional work in institutions of social services for the elderly. It has been found that an amount of respondents direct efforts to develop their own scientific and methodological support, use multimedia learning and information resources on the Internet, electronic testing disciplines and Moodle online distance learning platform.
В статье проведено исследование состояния внедрения информационных технологий в подготовку будущих социальных работников к профессиональной деятельности в учреждениях социального обслуживания людей преклонного возраста. Выявлен уровень удовлетворенности научно-педагогических работников качеством электронного научно-методического обеспечения дисциплин, направленных на формирование готовности будущих социальных работников к профессиональной деятельности в учреждениях социального обслуживания пожилых людей. Выяснено, какая часть преподавателей направляют усилия на разработку собственного электронного научно-методического обеспечения и используют мультимедийные средства обучения, информационные ресурсы сети Интернет, электронное тестирование по учебным дисциплинам и Интернет-платформу организации дистанционного обучения Moodle в профессиональной подготовке будущих социальных работников.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Date 2015-04-23
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
рецензована стаття
рецензируемая статья
Peer-reviewed Article
 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1219
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 46, No 2 (2015); 64-70
Информационные технологии и средства обучения; Vol 46, No 2 (2015); 64-70
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 46, No 2 (2015); 64-70
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 46, No 2 (2015); 64-70
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1219/909
 
Rights Copyright (c) 2015 Nataliia B. Pavlyshyna
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0