ПРИНЦИПИ ВДОСКОНАЛЕННЯ АРХІТЕКТУРИ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У КОНТЕКСТІ КЕРУВАННЯ НАВЧАЛЬНИМ ПРОЦЕСОМ
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ПРИНЦИПИ ВДОСКОНАЛЕННЯ АРХІТЕКТУРИ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У КОНТЕКСТІ КЕРУВАННЯ НАВЧАЛЬНИМ ПРОЦЕСОМ
THE PRINCIPLES OF IMPROVING LEARNING MANAGEMENT SYSTEMS ARCHITECTURE IN THE CONTEXT OF EDUCATIONAL PROCESS ПРИНЦИПЫ СОВЕРШЕНСТВОВАНИЯ АРХИТЕКТУРЫ ИНФОРМАЦИОННЫХ СИСТЕМ ДИСТАНЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯ В КОНТЕКСТЕ УПРАВЛЕНИЯ УЧЕБНЫМ ПРОЦЕССОМ |
|
Creator |
Botsula, Miroslav P.
|
|
Subject |
інформаційна система; організаційне забезпечення; дистанційне навчання; навчальний процес
information system; learning management systems; organizational maintenance; e-learning; educational management информационная система; организационное обеспечение, дистанционное обучение; учебный процесс |
|
Description |
У статі подано результат дослідження функціональних можливостей сучасних інформаційних систем дистанційного навчання у контексті забезпечення ними вирішення задач керування навчальним процесом. Автором розглянуто варіанти організації процесу навчання у навчальних закладах освіти різного типу з боку надання доступу до навчальної інформації. Визначено аспекти, що мають бути забезпечені інформаційними системами, на базі яких утворюється середовище дистанційного навчання. Запропоновано принципи побудови гнучкої архітектури відповідного функціоналу, які можуть бути застосовані як для вдосконалення вже впроваджених, так і для проектуванні нових систем.
The article presents the researching results of the modern learning management systems and their functional capabilities in context of educational management problems. The author considers variants of the training process organization in various type educational institutions on the basis of access granting to the educational information. Aspects which should be provided in information systems with which help are developed e-learning environments are defined. The building principles flexible architecture of an appropriate functionals, which can be applied to improve in the already implemented and for design of new systems are offered. В статье представлен результат исследования функциональных возможностей современных информационных систем дистанционного обучения в контексте обеспечения ими решения задач управления учебным процессом. Автором рассмотрены варианты организации процесса обучения в учебных заведениях различного типа со стороны предоставления доступа к учебной информации. Определены аспекты, которые должны обеспечиваться информационными системами, при помощи которых создаются среды дистанционного обучения. Предложены принципы построения гибкой архитектуры соответствующего функционала, которые могут быть применены как для совершенствования уже внедренных, так и для проектирования новых систем. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2011-05-17
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/zip
application/pdf |
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/423
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 22, No 2 (2011)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 22, No 2 (2011) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 22, No 2 (2011) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 22, No 2 (2011) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/423/682
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/423/394 http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/downloadSuppFile/423/10 |
|
Rights |
Copyright (c) 2011 Miroslav P. Botsula
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|