VALUES AND SEMANTIC AS COMPONENT OF COMPETENCE
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
VALUES AND SEMANTIC AS COMPONENT OF COMPETENCE
ЦІННОСТІ І СМИСЛИ ЯК КОМПОНЕНТА КОМПЕТЕНТНОСТІ ЦЕННОСТИ И СМЫСЛЫ КАК КОМПОНЕНТА КОМПЕТЕНТНОСТИ ЦІННОСТІ І СМИСЛИ ЯК КОМПОНЕНТА КОМПЕТЕНТНОСТІ |
|
Creator |
Antonenko, Tetiana L.
|
|
Subject |
competence; valuable and semantic components; ackmeological and axiological approaches; models of behavior in the formation of competence
компетентность; ценностные и смысловые компоненты; акмеологические и аксиологические подходы; модели поведения в становлении компетентности компетентність; ціннісні і смислові компоненти, акмеологічні і аксіологічні підходи, моделі поведінки в становленні компетентності |
|
Description |
The article deals with the problem of the competence as one of the aspects of self-perfecting of a future specialist’s personality, the place and significance of the valuable and semantic components in the formation of competence. The author investigates ackmeological and axiological approaches in the way of gaining some necessary qualities by a personality and the models of behavior in the formation of competence.
В статье рассматривается проблема компетентности как один из аспектов самосовершенствования личности будущего специалиста, место и значимость ценностного и смыслового компонентов в становлении компетентности, освещены акмеолгические и аксиологические подходы относительно приобретения личностью необходимых качеств и моделей поведения в становлении компетентности. У статті розглядається проблема компетентності як один з аспектів самоудосконалення особи майбутнього фахівця, місце і значущість ціннісного і смислового компонентів в становленні компетентності, освітлені акмеологічні і аксіологічні підходи відносно набуття особою необхідних якостей і моделей поведінки в становленні компетентності. У статті розглядається проблема компетентності як один з аспектів самоудосконалення особи майбутнього фахівця, місце і значущість ціннісного і смислового компонентів в становленні компетентності, освітлені акмеологічні і аксіологічні підходи відносно набуття особою необхідних якостей і моделей поведінки в становленні компетентності. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-08-30
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/217
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 14, No 6 (2009)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 14, No 6 (2009) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 14, No 6 (2009) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 14, No 6 (2009) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/217/203
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Tetiana L. Antonenko
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|