USE OF INFORMATION – COMMUNICATIVE TECHNOLOGIES IN ADMINISTRATIVE ACTIVITY OF THE GENERAL EDUCATION ESTABLISHMENT
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
USE OF INFORMATION – COMMUNICATIVE TECHNOLOGIES IN ADMINISTRATIVE ACTIVITY OF THE GENERAL EDUCATION ESTABLISHMENT
ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УПРАВЛІНСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАТИВНЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В УПРАВЛЕНЧЕСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО УЧЕБНОГО ЗАВЕДЕНИЯ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УПРАВЛІНСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ |
|
Creator |
Savchenko, Zoya V.
|
|
Subject |
automated system; computer program; management of educational establishment; information environment; data base
автоматизированная система; компьютерная программа; управление образовательным учреждением; информационная среда; база данных автоматизована система; комп'ютерна програма; управління освітнім закладом; інформаційне середовище; база даних |
|
Description |
The paper deals with up-to-date questions concerning the effective introduction of the newest information technologies, system complexes and computer programs into management of general education establishment. The list of such computer programs more often introduced in educational establishments of Ukraine, their characteristics and the basic functions of their use is offered. There are developed the recommendations concerning the creation of uniform information environment of management, construction and conducting of databases aimed to assist the efficient control of a general education establishment.
Статья освещает актуальные вопросы эффективного внедрения новейших информационных технологий, системных комплексов и компьютерных программ в управление общеобразовательного учебного заведения. Предлагается перечень чаще всего внедряемых в учебных заведениях Украины таких компьютерных программ, их характеристики и основные функции использования. Разработаны рекомендации относительно создания единой информационной среды управления, построения и ведения баз данных для содействия эффективному управлению общеобразовательным учебным заведением. Стаття висвітлює актуальні питання ефективного впровадження новітніх інформаційних технологій, системних комплексів та комп'ютерних програм в управління загальноосвітнім навчальним закладом. Пропонується перелік найчастіше впроваджуваних у навчальних закладах України таких комп’ютерних програм, їх характеристики та основні функції використання. Розроблені рекомендації щодо створення єдиного інформаційного середовища, побудови та ведення баз даних для сприяння ефективного управління загальноосвітнього навчального закладу. Стаття висвітлює актуальні питання ефективного впровадження новітніх інформаційних технологій, системних комплексів та комп'ютерних програм в управління загальноосвітнім навчальним закладом. Пропонується перелік найчастіше впроваджуваних у навчальних закладах України таких комп’ютерних програм, їх характеристики та основні функції використання. Розроблені рекомендації щодо створення єдиного інформаційного середовища, побудови та ведення баз даних для сприяння ефективного управління загальноосвітнього навчального закладу. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2010-08-19
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/103
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 8, No 4 (2008)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 8, No 4 (2008) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 8, No 4 (2008) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 8, No 4 (2008) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/103/89
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Zoya V. Savchenko
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|