ОПРЕДЕЛЕНИЕ СЛОЖНОСТИ ЗАДАНИЙ ПРИ КОНТРОЛЕ УСВОЕНИЯ ЯЗЫКОВЫХ ВЫРАЖЕНИЙ
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ОПРЕДЕЛЕНИЕ СЛОЖНОСТИ ЗАДАНИЙ ПРИ КОНТРОЛЕ УСВОЕНИЯ ЯЗЫКОВЫХ ВЫРАЖЕНИЙ
ВИЗНАЧЕННЯ СКЛАДНОСТІ ЗАВДАНЬ ПІД ЧАС КОНТРОЛЮ ЗАСВОЄННЯ МОВНИХ ВИРАЗІВ DEFINITION OF COMPLEXITY OF TASKS AT THE CONTROL OF MASTERING OF LINGUISTIC EXPRESSIONS |
|
Creator |
Petkov, Oleksandr O.
Petkova, Maryna O. |
|
Subject |
сложность заданий; тестовый контроль; языковое выражение
складність завдань; тестовий контроль; мовний вираз complexity of tasks; test control; linguistic expression |
|
Description |
В статье рассмотрен вопрос учета сложности заданий при контроле усвоения языковых выражений. Показано, что сложность выполнения заданий структурно состоит из трех компонентов: организационной, структурной и содержательной сложности. Экспериментально подтверждено влияние структурной и содержательной сложности на результаты оценивания учебной деятельности студентов по формированию ответов. Приведенные материалы позволяют дифференцировать усилия студентов в процессе усвоения языковых выражений на уровне воспроизведения. Материалы статьи могут быть использованы для исследования целесообразности учета сложности заданий для других типов тестов.
У статті розглянутe питання врахування складності завдань під час контролю засвоєння мовних виразів. Показано, що складність виконання завдань структурно складається з трьох компонентів: організаційної, структурної й змістової складності. Експериментально підтверджений вплив структурної й змістової складності на результати оцінювання навчальної діяльності студентів з формування відповідей. Наведені матеріали дозволяють диференціювати зусилля студентів у процесі засвоєння мовних виразів на рівні відтворення. Матеріали статті можуть бути використані для дослідження доцільності урахування складності завдань для інших типів тестів. In the article the question of the account of tasks complexity at the mastering control of linguistic expressions is considered. It is shown, that complexity of realization of tasks structurally consists of three components: organizational complexity, structural complexity and substantial complexity. Influence of structural and substantial complexity on estimation results of educational students’ activity on formation of answers is experimentally confirmed. The reduced materials allow differentiating efforts of students during mastering linguistic expressions at a reproduction level. Materials of the article can be used for research of expediency of the account of complexity of tasks for other types of tests. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Date |
2014-03-01
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1001
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 40, No 2 (2014); 126-134
Информационные технологии и средства обучения; Vol 40, No 2 (2014); 126-134 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 40, No 2 (2014); 126-134 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 40, No 2 (2014); 126-134 2076-8184 |
|
Language |
rus
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1001/760
|
|
Rights |
Copyright (c) 2014 Oleksandr O. Petkov, Maryna O. Petkova
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|