ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАТИЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАТИЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ
THE MONITORING STUDIES DETERMINING LEVEL OF FORMATION OF A SECONDARY SCHOOL GRADUATES SKILLS TO USE ICT IN PRACTICE ФОРМИРОВАНИЕ ИНФОРМАТИЧЕСКИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧАЩИХСЯ СРЕДНЕЙШКОЛЫ |
|
Creator |
Morze, Nataliia V.
Kuzminska, Olena G. |
|
Subject |
інформатичні компетентності; комптентнісні завдання з інформатики; компетентнісні предметні завдання; хмарні обчислення; тестові завдання; портал для тестування; моніторинг навчальних досягнень
Informative competence; competence tasks in computer science; subject competency tasks; cloud computing; test tasks; the portal for testing; monitoring of educational achievements информатические компетентности; компетентностные задачи по информатике; компетентностные предметные задачи; облачные вычисления; тестовые задания; портал для тестирования; мониторинг учебных достижений |
|
Description |
В умовах сучасного суспільства знань особливої актуальності набуває компетентнісний підхід до системи освіти. Матеріали статті присвячені питанням створення і накопичення в Україні бази компетентнісних завдань й організації моніторингового дослідження щодо визначення рівня сформованості у випускників загальноосвітніх навчальних закладів навичок використання інформаційно-комунікаційних технологій у практичній діяльності (наказ МОН України від 23.02.2010 №139). Описано функціональні можливості створеного на основі хмарних обчислень навчально-методичного середовища для організації і проведення тестування учнів у режимі он-лайн; особливості формування бази компетентнісних завдань й інструментарій проведеного моніторингу; наведено приклади компетентнісних предметних завдань.
In a modern knowledge society acquires special relevance competency approach to education. The article is devoted to the creation and accumulation in Ukraine competency framework and objectives of the monitoring study to determine the level of formation of the graduates of secondary schools skills to use information and communication technologies in practice (the order of MES of Ukraine from 23.02.2010 № 139). Describes the functionality based on cloud computing teaching environment for the organization and conduct testing of students in online and competency base of the tasks and conducted monitoring tools, are examples of subject competency tasks. В условиях современного общества знаний особую актуальность приобретает компетентностный подход к системе образования. Материалы статьи посвящены вопросам создания и накопления в Украине базы компетентностный задач и организации мониторингового исследования по определению уровня сформированности у выпускников общеобразовательных учебных заведений навыков использования информационно-коммуникационных технологий в практической деятельности (приказ МОН Украины от 23.02.2010 № 139). Описаны функциональные возможности созданной на основе облачных вычислений учебно-методической среды для организации и проведения тестирования в режиме он-лайн и формирования базы компетентностных задач, а также инструментарий проведенного мониторинга; приведены примеры компетентностных предметных задач. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2011-07-04
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/467
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 23, No 3 (2011)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 23, No 3 (2011) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 23, No 3 (2011) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 23, No 3 (2011) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/467/413
|
|
Rights |
Copyright (c) 2011 Nataliia V. Morze, Olena G. Kuzminska
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|