КОМП’ЮТЕРНІ ОНТОЛОГІЇ – ТЕХНОЛОГІЧНА ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ОСВІТЯНСЬКИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ РЕСУРСІВ
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
КОМП’ЮТЕРНІ ОНТОЛОГІЇ – ТЕХНОЛОГІЧНА ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ОСВІТЯНСЬКИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ РЕСУРСІВ
COMPUTER ONTOLOGY AS TECHNOLOGICAL BASIS OF EDUCATIONAL INFORMATION RESOURCES FORMATION КОМПЬЮТЕРНЫЕ ОНТОЛОГИИ − ТЕХНОЛОГИЧЕСКАЯ ОСНОВА ФОРМИРОВАНИЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ ИНФОРМАЦИОННЫХ РЕСУРСОВ |
|
Creator |
Stryzhak, Oleksandr Ye.
Demyanenko, Valentyna B. |
|
Subject |
інформаційна модель; онтологія; морфологія; тезаурус; лінгвістичний і структурний аналіз; база знань
informative model; ontology; morphology; thesaurus; linguistic and structural analysis; base of knowledge информационная модель; онтология; морфология; тезаурус; лингвистический и структурный анализ; база знаний |
|
Description |
Описуються підходи, моделі та засоби формування систем знань з метою подальшого розвитку освітянських інформаційних ресурсів. Розглянуто онтологічний аспект проектування баз знань навчального призначення. Визначаються онтологічні моделі, засоби лінгвістичного, структурного та функціонального аналізу та побудови описів об’єктів навчальних дисциплін. Проведення досліджень у вказаному напрямку передбачає вирішення актуальних проблем підвищення ефективності використання освітянських інформаційних ресурсів на основі застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій за допомогою засобів дистанційного доступу до розподілених систем знань.
Approaches, models and means of knowledge systems formation with objective of the further progress of educational information resources are described. The ontological aspect of designing of knowledge bases of educational purpose is considered. Ontological models, means of the linguistic, structural and functional analysis and construction of objects descriptions of academic disciplines are determined. Carrying out of researches in the specified direction provides the decision of actual problems of increase of efficiency of use of educational information resources based on application of modern information and communication technologies by means of remote access to the distributed knowledge systems. Описываются подходы, модели и средства формирования систем знаний с целью дальнейшего развития образовательных информационных ресурсов. Рассмотрен онтологический аспект проектирования баз знаний учебного назначения. Определяются онтологические модели, средства лингвистического, структурного и функционального анализа и построения описаний объектов учебных дисциплин. Проведение исследований в указанном направлении предусматривает решение актуальных проблем повышения эффективности использования образовательных информационных ресурсов на основе применения современных информационно- коммуникационных технологий с помощью средств дистанционного доступа к распределенным системам знаний. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2011-05-24
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/419
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 22, No 2 (2011)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 22, No 2 (2011) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 22, No 2 (2011) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 22, No 2 (2011) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/419/398
|
|
Rights |
Copyright (c) 2011 Oleksandr Ye. Stryzhak, Valentyna B. Demyanenko
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|