ANALYSIS OF THE SYSTEMS OF DIDACTICS FACILITIES ON PHYSICS IN THE CONDITIONS OF PROFESSION-ORIENTED SCHOOL
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ANALYSIS OF THE SYSTEMS OF DIDACTICS FACILITIES ON PHYSICS IN THE CONDITIONS OF PROFESSION-ORIENTED SCHOOL
СИСТЕМНИЙ АНАЛІЗ ДИДАКТИЧНИХ ЗАСОБІВ З ФІЗИКИ В УМОВАХ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ СИСТЕМНЫЙ АНАЛИЗ ДИДАКТИЧЕСКИХ СРЕДСТВ ОБУЧЕНИЯ ФИЗИКЕ В УСЛОВИЯХ ПРОФИЛЬНОЙ ШКОЛЫ СИСТЕМНИЙ АНАЛІЗ ДИДАКТИЧНИХ ЗАСОБІВ З ФІЗИКИ В УМОВАХ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ |
|
Creator |
Zasiekina, Tetiana M.
|
|
Subject |
profession-oriented school; physics; didactics facilities
системний аналіз; дидактичні засоби; профільне навчання системный анализ; дидактичные средства; профильное обучение |
|
Description |
Actuality of material of the article is predefined a social query in relation to direction the process of studies on forming of vital competence of personality of student; that didactics facilities together with principles, forms and methods of studies come forward as resources of realization of an educational-educate activity, and their structurally well-organized co-operation create terms for effective achievement of aims of studies and education, and also by the necessity of development of theoretical and methodical principles of the system use of didactics facilities for learning physics in the modern conditions of profession-oriented school.
Актуальность материала статьи предопределена социальным запросом относительно направления процесса обучения на формирование жизненной компетентности личности ученика, тем, что дидактичные средства вместе с принципами, формами и методами обучения выступают как ресурсы осуществления учебно-воспитательной деятельности, и их структурно упорядоченное взаимодействие создает условия для эффективного достижения целей образования и воспитания, а также необходимостью разработки теоретических и методических принципов системного использования дидактичных средств в современных условиях профильного обучения физике. Актуальність матеріалу статті зумовлена соціальним запитом щодо спрямування процесу навчання на формування життєвої компетентності особистості учня; тим, що дидактичні засоби разом з принципами, формами і методами навчання виступають як ресурси здійснення навчально-виховної діяльності, і їх структурно-упорядкована взаємодія створює умови для ефективного досягнення цілей навчання і виховання. Не зважаючи на те, що в категоріальному апараті дидактики засоби навчання (дидактичні засоби) мають самостійний статус, у той же час вони є системними компонентами процесу навчання фізики, що дає підстави для проведення їх системного аналізу. Актуальність матеріалу статті зумовлена соціальним запитом щодо спрямування процесу навчання на формування життєвої компетентності особистості учня; тим, що дидактичні засоби разом з принципами, формами і методами навчання виступають як ресурси здійснення навчально-виховної діяльності, і їх структурно-упорядкована взаємодія створює умови для ефективного досягнення цілей навчання і виховання. Не зважаючи на те, що в категоріальному апараті дидактики засоби навчання (дидактичні засоби) мають самостійний статус, у той же час вони є системними компонентами процесу навчання фізики, що дає підстави для проведення їх системного аналізу. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-10-04
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/310
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 18, No 4 (2010)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 18, No 4 (2010) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 18, No 4 (2010) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 18, No 4 (2010) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/310/289
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Tetiana M. Zasiekina
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|