INDEXES OF PONDERABILITY OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES FOR DEVELOPMENT OF RESEARCH SKILLS OF FUTURE MATHEMATICS AND PHYSICS TEACHERS
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
INDEXES OF PONDERABILITY OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES FOR DEVELOPMENT OF RESEARCH SKILLS OF FUTURE MATHEMATICS AND PHYSICS TEACHERS
ПОКАЗНИКИ ВАГОМОСТІ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ РОЗВИТКУ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ І ФІЗИКИ ПОКАЗАТЕЛИ ВЕСОМОСТИ ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ ДЛЯ РАЗВИТИЯ ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКИХ УМЕНИЙ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ МАТЕМАТИКИ И ФИЗИКИ ПОКАЗНИКИ ВАГОМОСТІ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ РОЗВИТКУ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ І ФІЗИКИ |
|
Creator |
Bazurin, Vitalii M.
|
|
Subject |
indexes of ponderability; information and communication technologies
показатели весомости; информационно-коммуникационные технологии показники вагомості; інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) |
|
Description |
The problem of determination of information and communication technologies ponderability for development of research skills of future mathematics and physics teachers is considered in the article, the indexes of information and communication technologies ponderability for the development of research skills and information and communication technologies classification have been developed from the point of possibilities for development of students research skills.
У статті розглянуто проблему визначення вагомості інформаційно-комунікаційних технологій для розвитку дослідницьких умінь майбутніх учителів математики і фізики, розроблено показники вагомості засобів ІКТ для розвитку дослідницьких умінь і класифікацію засобів ІКТ з точки зору можливостей для розвитку дослідницьких умінь студентів. В статье рассмотрена проблема определения весомости информационно-коммуникационных технологий для развития исследовательских умений будущих учителей математики и физики, разработано показатели весомости средств ИКТ для развития исследовательских умений и классификацию средств ИКТ с точки зрения возможностей для развития исследовательских умений студентов. У статті розглянуто проблему визначення вагомості інформаційно-комунікаційних технологій для розвитку дослідницьких умінь майбутніх учителів математики і фізики, розроблено показники вагомості засобів ІКТ для розвитку дослідницьких умінь і класифікацію засобів ІКТ з точки зору можливостей для розвитку дослідницьких умінь студентів. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-08-18
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/76
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 12, No 4 (2009)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 12, No 4 (2009) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 12, No 4 (2009) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 12, No 4 (2009) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/76/62
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Vitalii M. Bazurin
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|