Record Details

INDEXES OF PONDERABILITY OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES FOR DEVELOPMENT OF RESEARCH SKILLS OF FUTURE MATHEMATICS AND PHYSICS TEACHERS

Інформаційні технології і засоби навчання

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title INDEXES OF PONDERABILITY OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES FOR DEVELOPMENT OF RESEARCH SKILLS OF FUTURE MATHEMATICS AND PHYSICS TEACHERS
ПОКАЗНИКИ ВАГОМОСТІ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ РОЗВИТКУ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ І ФІЗИКИ
ПОКАЗАТЕЛИ ВЕСОМОСТИ ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ ДЛЯ РАЗВИТИЯ ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКИХ УМЕНИЙ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ МАТЕМАТИКИ И ФИЗИКИ
ПОКАЗНИКИ ВАГОМОСТІ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ РОЗВИТКУ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ І ФІЗИКИ
 
Creator Bazurin, Vitalii M.
 
Subject indexes of ponderability; information and communication technologies
показатели весомости; информационно-коммуникационные технологии
показники вагомості; інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ)
 
Description The problem of determination of information and communication technologies ponderability for development of research skills of future mathematics and physics teachers is considered in the article, the indexes of information and communication technologies ponderability for the development of research skills and information and communication technologies classification have been developed from the point of possibilities for development of students research skills.
У статті розглянуто проблему визначення вагомості інформаційно-комунікаційних технологій для розвитку дослідницьких умінь майбутніх учителів математики і фізики, розроблено показники вагомості засобів ІКТ для розвитку дослідницьких умінь і класифікацію засобів ІКТ з точки зору можливостей для розвитку дослідницьких умінь студентів.
В статье рассмотрена проблема определения весомости информационно-коммуникационных технологий для развития исследовательских умений будущих учителей математики и физики, разработано показатели весомости средств ИКТ для развития исследовательских умений и классификацию средств ИКТ с точки зрения возможностей для развития исследовательских умений студентов.
У статті розглянуто проблему визначення вагомості інформаційно-комунікаційних технологій для розвитку дослідницьких умінь майбутніх учителів математики і фізики, розроблено показники вагомості засобів ІКТ для розвитку дослідницьких умінь і класифікацію засобів ІКТ з точки зору можливостей для розвитку дослідницьких умінь студентів.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2010-08-18
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion



рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/76
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 12, No 4 (2009)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 12, No 4 (2009)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 12, No 4 (2009)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 12, No 4 (2009)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/76/62
 
Rights Copyright (c) 2010 Vitalii M. Bazurin
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0