ТИПОВАЯ МОДЕЛЬ РЕСУРСНОГО ЦЕНТРА ДИСТАНЦИОННОГО ОБРАЗОВАНИЯ ДЛЯ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ТИПОВАЯ МОДЕЛЬ РЕСУРСНОГО ЦЕНТРА ДИСТАНЦИОННОГО ОБРАЗОВАНИЯ ДЛЯ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ
ТИПОВА МОДЕЛЬ РЕСУРСНОГО ЦЕНТРУ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ ДЛЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ THE GENERAL MODEL OF DISTANCE EDUCATION RESOURCE CENTER FOR SECONDARY SCHOOLS |
|
Creator |
Bogachkov, Yuriy M.
Ukhan, Pavlo S. |
|
Subject |
ресурсный центр; модель; бизнес-модель; дистанционное обучение; тьютор
ресурсний центр; модель; бізнес модель; дистанційне навчання; тьютор Resource Center; model; business model; distance learning; function; tutor |
|
Description |
Рассматривается типовая модель ресурсного центра дистанционного образования (РЦДО) для общеобразовательных учебных заведений. Приведено определение ресурсного центра. Проведен анализ моделей организации РЦДО и их функциональности. Основное внимание уделяется анализу бизнес-модели построения РЦДО. Рассмотрены основные девять компонент бизнес модели и предложены авторское видение построения каждой компоненты. В домене http://rcde.com.ua/ открыта регистрация для учеников и учителей, которые хотят принять участие в апробации бизнес-модели РЦДО и на практике освоить технологии дистанционного обучения в условиях реального учебного процесса. В процессе последующей экспериментальной работы РЦДО планируется усовершенствовать его бизнес-модель.
Розглядається типова модель ресурсного центру дистанційної освіти (РЦДО) для загальноосвітніх навчальних закладів. Наведено визначення ресурсного центру. Проведений аналіз моделей організації РЦДО і їх функціональності. Основна увага приділяється аналізу бізнес-моделі побудови РЦДО. Розглянуті основні дев'ять компонентів бізнес-моделі і запропоновано авторське бачення побудови кожної компоненти. У домені http://rcde.com.ua/ відкрита реєстрація для учнів і вчителів, які бажають взяти участь в апробації бізнес-моделі РЦДО і на практиці освоїти технології дистанційного навчання в умовах реального навчального процесу. У процесі подальшої експериментальної роботи РЦДО планується удосконалити його бізнес-модель. In the article it is considered the standard model of the resource center for Distance Education (RCDE) for secondary schools. There is presented the definition of the resource center. The analysis of models of RCDE organization and its functionality is carried out. The focus is on the analysis of the business model of RCDE building. The main nine components of the business model are considered as well as a construction of the author's vision of each component is proposed. In the domain http://rcde.com.ua/ it is opened the registration for students and teachers who want to take part in the testing of RCDE business models and practice to master the technology of distance learning in a real learning process. During the subsequent RCDE experimental work it is planned to improve its business model. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Date |
2014-10-28
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1135
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 43, No 5 (2014); 150-163
Информационные технологии и средства обучения; Vol 43, No 5 (2014); 150-163 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 43, No 5 (2014); 150-163 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 43, No 5 (2014); 150-163 2076-8184 |
|
Language |
rus
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1135/846
|
|
Rights |
Copyright (c) 2014 Yuriy M. Bogachkov, Pavlo S. Ukhan
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|