ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СКЛАДОВОЇ ІКТ-КОМПЕТЕНТНОСТІ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ КОМП’ЮТЕРНОГО ПРОФІЛЮ
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СКЛАДОВОЇ ІКТ-КОМПЕТЕНТНОСТІ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ КОМП’ЮТЕРНОГО ПРОФІЛЮ
FORMING THE ICT-COMPETENCE COMMUNICATION COMPONENT OF THE COMPUTER PROFILE ENGINEERS-PEDAGOGUES ФОРМИРОВАНИЕ КОММУНИКАЦИОННОЙ СОСТАВЛЯЮЩЕЙ ИКТ-КОМПЕТЕНТНОСТИ ИНЖЕНЕРОВ-ПЕДАГОГОВ КОМПЬЮТЕРНОГО ПРОФИЛЯ |
|
Creator |
Tymoshenko, Yevhen V.
|
|
Subject |
ІКТ; інженер-педагог; компетентнісний підхід; таксономія педагогічних цілей
ICT; engineer-pedagogue; competency approach; pedagogical purposes taxonomy ИКТ; инженер-педагог; компетентностный подход; таксономия педагогических целей |
|
Description |
Досліджена проблема формування ІКТ-компетентності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. Проведено аналіз наукових праць, у яких досліджені питання розвитку інформатичної і комунікаційної компетентностей студентів у галузі ІКТ. Показана необхідність додаткового розвитку комунікаційної складової і запропоновано застосувати для цього систему вимірювання когнітивних процесів Б. Блума. На основі компетентністного підходу й удосконаленої таксономії педагогічних цілей Б. Блума розроблена система виміру когнітивних процесів для цілеспрямованого формування комунікаційної компоненти ІКТ-компетентності.
In the article it is investigated the problem of ICT-competence formation of the future computer profile engineers-teachers. It has been analyzed scientific papers that study development issues of information and communication competence of students in the field of ІCT. It is pointed out the need for further development of communication component and suggested to apply for this the B. Bloom's cognitive processes measurement system. Based on the competency approach and improved B. Bloom's pedagogical purposes taxonomy it has been developed a cognitive processes measuring system aiming to form ICT-competence communication component. Исследована проблема формирования ИКТ-компетентности будущих инженеров-педагогов компьютерного профиля. Проведен анализ научных работ, в которых исследованны вопросы развития информационной и коммуникационной компетентности студентов в сфере ІКТ. Показана необходимость дополнительного развития коммуникационной составляющей и предложено применить для этого систему измерения когнитивных процессов Б. Блума. На основе компетентностного подхода и усовершенствованной таксономии педагогических целей Б. Блума разработана система измерения когнитивных процессов для целенаправленного формирования коммуникационной компоненты ИКТ-компетентности. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Date |
2014-09-18
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1060
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 42, No 4 (2014); 77-84
Информационные технологии и средства обучения; Vol 42, No 4 (2014); 77-84 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 42, No 4 (2014); 77-84 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 42, No 4 (2014); 77-84 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1060/814
|
|
Rights |
Copyright (c) 2014 Yevhen V. Tymoshenko
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|