Record Details

ЕЛЕМЕНТИ НАВЧАЛЬНОЇ ТВОРЧОСТІ У ПРОЦЕСІ ВИКОНАННЯ ІНТЕРНЕТ ОРІЄНТОВАНИХ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ З ФІЗИКИ У СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ

Інформаційні технології і засоби навчання

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ЕЛЕМЕНТИ НАВЧАЛЬНОЇ ТВОРЧОСТІ У ПРОЦЕСІ ВИКОНАННЯ ІНТЕРНЕТ ОРІЄНТОВАНИХ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ З ФІЗИКИ У СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ
ELEMENTS OF EDUCATIONAL CREATIVITY IN THE PROCESS OF INTERNET-BASED EDUCATIONAL RESEARCH ON PHYSICS IN SECONDARY SCHOOL
ЭЛЕМЕНТЫ УЧЕБНОГО ТВОРЧЕСТВА В ПРОЦЕССЕ ВЫПОЛНЕНИЯ ИНТЕРНЕТ ОРИЕНТИРОВАННЫХ УЧЕБНЫХ ИССЛЕДОВАНИЙ ПО ФИЗИКЕ В СРЕДНЕЙ ШКОЛЕ
 
Creator Sokolyuk, Oleksandra M.
 
Subject навчальні дослідження; дослідницькі вміння; навчальна творчість; інформаційно-комунікаційні технології
educational research; investigation skills; educational creativity; information and communication technologies

 
Description Недостатня розробленість проблеми розвитку навчальної творчості учнів засобами інформаційно-комунікаційних технологій як у теоретичному, так і в практичному плані обумовлює необхідність пошуку нових шляхів ефективної організації навчально-виховного процесу в інформаційно-освітньому середовищі середньої загальноосвітньої школи. У статті розглянуті проблеми організації навчальних досліджень з фізики у загальноосвітній середній школі як творчо орієнтованої навчальної діяльності учнів. Визначено поняття «навчальна творчість», проаналізовано алгоритми діяльності учнів у процесі виконання навчальних досліджень з фізики з точки зору прояву елементів творчості як одиниць інтелектуальної активності.
Problem of pupil’s educational creativity development by means of information and communication technology both theoretical and practical insufficient elaboration stipulates the necessity to find out new ways (approaches) of educational process effective arrangement within secondary school information-educational environment. Problems of educational investigations on physics in secondary school as pupil’s creative-oriented educational activities are considered in the present article. Conception of “educational creativity” is defined, algorithms of pupil’s activities in the process of educational investigations on physics execution are analyzed from the creativity elements manifestation as intellectual activity unit point of view.
Недостаточная разработанность проблемы развития учебного творчества учащихся средствами информационно-коммуникационных технологий как в теоретическом, так и в практическом плане обуславливает необходимость поиска новых путей эффективной организации учебно-воспитательного процесса в информационно-образовательной среде средней общеобразовательной школы. В статье рассмотрены проблемы организации учебных исследований по физике в общеобразовательной школе как творчески ориентированной учебной деятельности учащихся. Дано определение понятия «учебное творчество», проанализированы алгоритмы деятельности учащихся в процесс се выполнения учебных исследований по физике с точки зрения проявления элементов творчества как единиц интеллектуальной активности.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor


 
Date 2013-04-28
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/826
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 34, No 2 (2013); 91-100
Информационные технологии и средства обучения; Vol 34, No 2 (2013); 91-100
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 34, No 2 (2013); 91-100
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 34, No 2 (2013); 91-100
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/826/606
 
Rights Copyright (c) 2013 Oleksandra M. Sokolyuk
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0