ОРГАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ТЕХНІКУМАХ І КОЛЕДЖАХ
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ОРГАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ТЕХНІКУМАХ І КОЛЕДЖАХ
FEATURES OF ORGANIZATION OF PEDAGOGICAL RESEARCHES IN COLLEGES ОРГАНИЗАЦИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКИХ ИССЛЕДОВАНИЙ В ТЕХНИКУМАХ И КОЛЛЕДЖАХ |
|
Creator |
Naumenko, Olga M.
|
|
Subject |
навчальне середовище; засоби навчання; навчальне обладнання
educational environment; learning tools; educational equipment учебная среда; средства обучения; учебное оборудование |
|
Description |
Розглянуто один із можливих варіантів організації педагогічних досліджень у вищих навчальних закладах І–ІІ рівнів акредитації шляхом пілотного обстеження окремих складових навчального середовища. Обстеження проводилося через експертну оцінку засобів навчання, що найчастіше використовуються в навчальному процесі під час вивчення предметів науково-природничого циклу, математики, інформатики, окремих спеціальних дисциплін. Під час експертизи засобів навчання оцінювався рівень їх ефективності, вплив на якість навчання, формування основ професійної компетентності. Узагальнені оцінки викладачів коледжу подані у формі таблиць і діаграм для можливості порівняльного аналізу.
One of possible variants of organization of pedagogical researches is considered in higher educational establishments of І–ІІ levels of accreditation by the pilot investigation of separate constituents of educational environment. An investigation was conducted by the expert estimation of learning tools that most often used in an educational process while studying the sciefically-natural cycle subjects, mathematics, informatics and other special disciplines. At examination of learning tools it was estimated the level of their efficiency as well as their influence on quality of studies forming the bases of professional competence. The generalized estimations of teachers of college are given as tables and diagrams for possibility of comparative analysis. Рассмотрен один из возможных вариантов организации педагогических исследований в высших учебных заведениях І–ІІ уровней аккредитации путем пилотного обследования отдельных составляющих учебной среды. Обследование проводилось через экспертную оценку средств обучения, которые наиболее часто используются в учебном процессе при изучении предметов научно-естественного цикла, математики, информатики, отдельных специальных дисциплин. При экспертизе средств обучения оценивался уровень их эффективности, влияние на качество учебы, формирование основ профессиональной компетентности. Обобщенные оценки преподавателей колледжа поданы в форме таблиц и диаграмм для возможности сравнительного анализа. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2012-01-10
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/570
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 26, No 6 (2011)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 26, No 6 (2011) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 26, No 6 (2011) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 26, No 6 (2011) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/570/453
|
|
Rights |
Copyright (c) 2012 Olga M. Naumenko
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|