Record Details

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАТИЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ – МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Інформаційні технології і засоби навчання

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАТИЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ – МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
PEDAGOGICAL CONDITIONS OF INFORMATIVE COMPETENCIES FORMATION OF STUDENTS – FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHERS
ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ УСЛОВИЯ ФОРМИРОВАНИЯ ИНФОРМАТИЧЕСКИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ СТУДЕНТОВ – БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ НАЧАЛЬНЫХ КЛАССОВ
 
Creator Kotkova, Vira V.
 
Subject інформатичні компетентності; квазіпрофесійна діяльність; етапи інтенсифікації й ідентифікації; контекстне навчання
informative competencies; quasiprofessional activity; phases of intensification and identification; contextual learning
информатические компетентности; квазипрофессиональная деятельность; этапы интенсификации и идентификации; контекстное обучение
 
Description Актуальність статті зумовлена сучасною потребою інформаційного суспільства в підготовці інформатично компетентних фахівців початкової освіти. В статті узагальнені педагогічні умови забезпечення процесу формування інформатичних компетентностей студентів на основі сучасних наукових досліджень, визначено місце квазіпрофесійної діяльності студентів у процесі становлення інформатичних компетентностей. Автор статті узагальнює результати анкетування з метою дослідження рівня та можливості користування Інтернет студентами, планування та характеру застосування ІКТ під час практики. Серед педагогічних умов формування інформатичних компетентностей майбутніх учителів початкових класів виокремлено квазіпрофесійну діяльність, основними формами реалізації якої є імітаційне моделювання та педагогічна практика.
The article is actual due to the current informative society needs in informatively competent professionals of primary education. The author generalizes the pedagogical conditions of forming students’ informative competencies based on modern scientific researches. The place of students’ quasiprofessional activity in perfection of informative competencies is defined. The author of the article summarizes the results of questionnaires, which purpose is to investigate students’ capabilities and the level of Internet use, planning and kind of information and communication technologies use during their practice in primary school. Quasiprofessional activity, which main forms of realization are simulation and pedagogical practice, is singled out among pedagogical conditions of forming future primary school teachers’ informative competencies.
Актуальность статьи обусловлена современной потребностью информационного общества в подготовке информатически компетентных специалистов начального образования. В статье обобщены педагогические условия обеспечения процесса формирования информатических компетентностей студентов на основе современных научных исследований, определено место квазипрофессиональной деятельности студентов в процессе становления информатических компетентностей. Автор статьи обобщает результаты анкетирования с целью исследования уровня и возможности пользования Интернет студентами, планирование и характер применения ИКТ во время практики. Среди педагогических условий формирования информатических компетентностей будущих учителей начальных классов выделено квазипрофессиональную деятельность, основными формами реализации которой является имитационное моделирование и педагогическая практика.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2011-05-24
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion



рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/438
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 22, No 2 (2011)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 22, No 2 (2011)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 22, No 2 (2011)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 22, No 2 (2011)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/438/403
 
Rights Copyright (c) 2011 Vira V. Kotkova
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0