ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ ДО ВИКОРИСТОВУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ ДО ВИКОРИСТОВУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
TEACHERS' TRAINING TO USE INFORMATION TECHNOLOGIES IN THEIR PROFESSIONAL ACTIVITIE ПОДГОТОВКА УЧИТЕЛЕЙ К ИСПОЛЬЗОВАНИЮИНФОРМАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ |
|
Creator |
Kartashova, Lyubov A.
|
|
Subject |
інформаційні технології; система; учитель; навчання; комп’ютер; учні
information technologies; system; teacher; training; computer; pupils информационные технологии; система; учитель; обучение; компьютер ученики |
|
Description |
У статті викладено результати дослідження стану інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів і використовування інформаційних технологій у навчально-виховному процесі. З цією метою було проведено незалежне точкове дослідження, результати якого вказали на недостатній рівень готовності вчителів суспільно-гуманітарних спеціальностей до використання інформаційних технологій у професійній діяльності. Зроблено висновок щодо необхідності розроблення і впровадження інформаційно-технологічної системи навчання у вищих педагогічних навчальних закладах України з метою формування інформаційно-технологічної готовності майбутнього вчителя суспільно-гуманітарних спеціальностей. Створення системи передбачає інтеграцію трьох складових: предметного навчання; дидактичних інновацій і інформаційних технологій.
In this article the results of the research about conditions of informatization in secondary schools and the usage of information technologies (ІТ) in training and pedagogical process are shown. With this purpose, we conducted the independent selected research the results of which pointed at the insufficient level of humanitarian teachers' readiness to use IT in their professional activities. The conclusion of the necessity in development and implementation of information-technological training system in higher pedagogical institutions of Ukraine with the aim to form information-technological readiness of a future teacher is formulated. The system development provides the integration of three components: subject learning, didactic innovations and information technologies. В статье изложены результаты исследования состояния информатизации общеобразовательных учебных заведений и использования информационных технологий в учебном процессе. С этой целью было проведено независимое точечное исследование, результаты которого указали на недостаточный уровень готовности учителей общественно-гуманитарных специальностей к использованию інформаційних технологій в профессиональной деятельности. Сделан вывод относительно необходимости разработки и внедрения информационно технологической системы учебы в высших педагогических учебных заведениях Украины с целью формирования информационно технологической готовности будущего учителя. Создание системы предусматривает интеграцию трех составляющих: предметного обучения; дидактических инноваций и информационных технологий. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2011-05-04
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/406
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 22, No 2 (2011)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 22, No 2 (2011) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 22, No 2 (2011) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 22, No 2 (2011) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/406/388
|
|
Rights |
Copyright (c) 2011 Lyubov A. Kartashova
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|