ВСТАНОВЛЕННЯ РІВНЯ ІКТ-КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ШКІЛ (ДЛЯ ДІТЕЙ З ВАДАМИ СЛУХУ
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ВСТАНОВЛЕННЯ РІВНЯ ІКТ-КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ШКІЛ (ДЛЯ ДІТЕЙ З ВАДАМИ СЛУХУ
ESTIMATION OF ICT COMPETENCE LEVEL OF SPECIAL SCHOOLS TEACHERS (FOR CHILDREN WITH IMPAIRED HEARING) УСТАНОВЛЕНИЕ УРОВНЯ ИКТ-КОМПЕТЕНТНОСТИ УЧИТЕЛЕЙ СПЕЦИАЛЬНЫХ ШКОЛ (ДЛЯ ДЕТЕЙ С НАРУШЕНИЕМ СЛУХА) |
|
Creator |
Motylkova, Zinaida O.
|
|
Subject |
діти з вадами слуху; спеціальна школа; ІКТ; ІКТ-компетентність; анкетування
— дети с нарушениями слуха; специальная школа; ИКТ; ИКТ-компетентность; анкетирование |
|
Description |
У статті висвітлена проблема використання засобів ІКТ для навчання дітей з особливими потребами і готовність вчителів шкіл упроваджувати передовий світовий досвід на практиці. Визначаються причини недостатнього застосування на різних уроках ІКТ і в позаурочній роботі педагогічного колективу спеціальних шкіл. На основі зібраних матеріалів і проведеного експериментального дослідження робиться спроба встановити рівень ІКТ компетентності вчителів спеціальних шкіл для дітей з вадами слуху. Висвітлюється досвід російських вчителів-практиків, який довів, що використання комп'ютерних технологій в організації уроків показує, що комп'ютер допомагає раціонально організувати структуру уроку.
The article deals with the problem of the use of ICT for teaching children with special needs and readiness of school teachers to introduce advanced international experience in practice. There are identified the causes of insufficient use of ICT in different classes and extracurricular work of the teaching staff of special schools. Based on the collected materials and conducted study it is attempted to establish the level of ICT competence of teachers of special schools for children with hearing impairments. There is highlighted the experience of Russian teachers and practitioners who proved that the use of computer technology in lessons shows that the computer helps to organize efficiently the structure of the lesson. В статье освещена проблема использования средств ИКТ для обучения детей с особыми потребностями и готовность учителей школ внедрять передовой мировой опыт на практике. Определяются причины недостаточного применения на различных уроках ИКТ и во внеурочной работе педагогического коллектива специальных школ. На основе собранных материалов и проведенного экспериментального исследования делается попытка установить уровень ИКТ компетентности учителей специальных школ для детей с недостатками слуха. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Date |
2014-08-22
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1085
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 42, No 4 (2014); 56-66
Информационные технологии и средства обучения; Vol 42, No 4 (2014); 56-66 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 42, No 4 (2014); 56-66 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 42, No 4 (2014); 56-66 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1085/816
|
|
Rights |
Copyright (c) 2014 Zinaida O. Motylkova
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|