PEDAGOGICAL PROCESS CONTROL OF THE FORMATION THE PROFESSIONAL COMPETENСES OF THE STUDENTS OF ECONOMIC FACULTIES OF HIGHER EDUCATIONAL ESTABLISHMENTS
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
PEDAGOGICAL PROCESS CONTROL OF THE FORMATION THE PROFESSIONAL COMPETENСES OF THE STUDENTS OF ECONOMIC FACULTIES OF HIGHER EDUCATIONAL ESTABLISHMENTS
ПЕДАГОГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІЧНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ УПРАВЛЕНИЕ ПРОЦЕССОМ ФОРМИРОВАНИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНЫХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ СТУДЕНТОВ ЭКОНОМИЧЕСКИХ ФАКУЛЬТЕТОВ ВЫСШИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ ПЕДАГОГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІЧНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ |
|
Creator |
Demura, Iryna V.
|
|
Subject |
pedagogical process; professional competenсe
педагогическое управление; профессиональные компетентности студентов педагогічне управління; професійні компетентності студентів |
|
Description |
The article deals with typical peculianties of approaches of the formation of the system of management of specialist’s training quality in economics. It is determined that the training process is a composite part of the professional student’s preparation and it ensures student’s adaptation to the conditions of real manufacturing activity.
Рассмотрены характерные особенности подходов по формированию системы управления качеством подготовки специалистов экономического профиля. Определено, что процесс учебного тренинга выступает составляющей профессиональной подготовки студентов и обеспечивает адаптацию студентов к условиям реальной производственной деятельности. Розглянуто характерні особливості підходів з формування системи управління якістю підготовки спеціалістів економічного профілю. Визначено, що процесс навчального тренінгу є визначальним у професійній підготовці студентів і забезпечує адаптацію студентів до умов реальної виробничої діяльності. Розглянуто характерні особливості підходів з формування системи управління якістю підготовки спеціалістів економічного профілю. Визначено, що процесс навчального тренінгу є визначальним у професійній підготовці студентів і забезпечує адаптацію студентів до умов реальної виробничої діяльності. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-08-25
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/166
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 4, No 3 (2007)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 4, No 3 (2007) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 4, No 3 (2007) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 4, No 3 (2007) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/166/152
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Iryna V. Demura
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|